مراسم بزرگداشت شهید امنیت در قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهید امنیت، مهدی زاهد لویی با حضور مردم و مسئولان استانی در امامزاده سید معصوم (ع) منطقه نیروگاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، مراسم بزرگداشت شهید امنیت، مهدی زاهد لویی امشب با حضور حجت الاسلام و المسلمین ملکا، مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم برگزار شد و با قرائت قرآن، مداحی و مدیحه سرایی یاد و خاطره این شهید والامقام گرامی داشته شد.

 

حجت الاسلام ستار زاده در این مراسم با اشاره به شهادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت، امام حسن عسگری گفت: وضعیت کنونی کشور ما مشابه وضعیت دوران این امام همام است چرا که تنها ملتی که در راه عدالت است و علم عدالتخواهی را در دنیا بر افراشته نظام مقدس اسلامی است.

 

وی با اشاره به فتنه انگیزی ها و دشمنی های مستکبران برای آسیب رساندن به اسلام و انقلاب گفت: دولت از پیشرفت همه جانبه ملت ما واهمه دارد و تلاش می‌کند با این فتنه های کور از حرکت شتابنده ایران اسلامی بکاهد.

 

حجت الاسلام ستارزاده شهادت را بالاترین مقام و مرتبه انسانی دانست و گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز جوانان ما با الگو گرفتن از سید الشهدا (ع) آرزو دارند خون خود را در راه اسلام و انقلاب نثار کنند.

 

یادآورمی شود طلبه بسیجی و خادم امامزاده سید معصوم (ع) شهید مهدی زاهدلویی در اغتشاشات رخ داده در منطقه نیروگاه مصدوم شد و پس از یک هفته به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 1220909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha