رویکرد براندازانه نظام و انقلاب از اهداف اصلی دشمنان است

ویسی گفت: یکی از اهداف اصلی دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون در پیش گرفتن رویکرد براندازانه نظام و انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ پاسدار «روح الله ویسی» امروز ( ۱۲ مهر ماه) در جمع مربیان آمادگی دفاعی و فرهنگیان شهرستان لنده یکی از مهم ترین راهبردهای هر جامعه ای را توجه به مسئله امنیت دانست و اظهار کرد: وقتی که احساس می شود رویکرد جامعه به انزوا و متزلزل شدن نزدیک می شود نتیجه آن نشان می‌دهد که اقتدار نیروهای مسلح تحت‌الشعاع قرار گرفته است.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده به سخنان مقام معظم رهبری در بازدید از دانشگاه افسری پلیس مبنی بر اینکه «تضعیف نیروهای مسلح، تضعیف امنیت کشور است»، گفت: معظم له ریشه اغتشاشات کشور را ناشی از متمرکز کردن اهداف استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی از عوامل داخلی دانستند.


وی یکی از اهداف اصلی دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون را در پیش گرفتن رویکرد براندازانه نظام و انقلاب دانست و افزود: سست کردن بنیه های دفاعی کشور، تضعیف اقتدار ملی، مسلط شدن دشمن بر همه زیرساخت های امنیتی باعث تضعیف نیروهای مسلح کشور بوده و در نتیجه این موضوع باعث سست شدن پایه های اقتدار جامعه می شود.


ویسی خاطرنشان کرد: دشمنان این نظام و انقلاب تلاش های بسیاری برای ناامن جلوه دادن ایران اسلامی انجام می دهند، ضرورت دارد همه مردم بیش از گذشته هوشیار و بیدار بوده، توطئه های دشمنان را بشناسند و به موقع در عرصه حضور پیدا کنند.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت: منحرف کردن افکار عمومی جامعه از واقعیت ها، انتشار مطالب دروغ و وارونه جلوه دادن حقایق از جمله موضوعاتی بوده که دشمن با صراحت بر آنها تاکید می کند.

کد خبر 1220915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha