مسابقات «مدهامتان» فرصت مطلوبی برای تربیت نسل قرآنی است

آیت الله کلانتری گفت: مسابقات «مدهامتان» فرصت مطلوبی برای تربیت نسل قرآنی و ترویج معنویات و برکات قران کریم در جامعه است و برگزاری مراسم افتتاحیه این مسابقات امشب در مسجد تاریخی «نصیرالملک شیراز»، فرصت مطلوبی برای تبیین و عظمت جایگاه قرآن کریم است.

آیت الله علی اکبر کلانتری با اشاره به برگزاری پانزدهمین مرحله کشوری مسابقات «مدهامتان» در شیراز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: مسابقات «مدهامتان» فرصت مطلوبی برای تربیت نسل قرآنی و ترویج معنویات و برکات قران کریم در جامعه است و برگزاری مراسم افتتاحیه این مسابقات امشب در مسجد تاریخی «نصیرالملک شیراز»، فرصت مطلوبی برای تبیین و عظمت جایگاه قرآن کریم است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: جامعه ما اگر به جامعه قرآنی تبدیل شود شاهد رفع تمام مشکلات اجتماعی، خانوادگی، سیاسی و حاکمیتی خواهیم بود.

وی با اشاره به نقش مطلوب قرآن کریم در تحول جامعه عنوان کرد: اگر قرآن در میان آحاد جامعه جای خود را پیدا کند جامعه متحول می شود و یکی از راه های ورود قرآن کریم در جوامع و میان اقشار برگزاری مسابقاتی مانند «مدهامتان» است.

آیت الله کلانتری افزود: هر کاری بر مبنای مسجد در جامعه انجام شود دارای برکت و رونق و رشد خواهد شد و «مدهامتان» هم چون از دل مساجد برآمده دارای پیامدهای مطلوبی برای نسل نوجوان و جوان است.

وی تاکید کرد: در مساجد اقشار فرهیخته و متدین و قرآنی جامعه حضور دارند و فعالیت قرآنی با محوریت قرآن موجب نشر بهتر و بیشتر قرآن کریم خواهد شد.

کد خبر 1220918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha