«مدهامتان» فرصت انس نسل جوان با قرآن کریم و مفاهیم قرآنی است

آیت الله دژکام گفت: «مدهامتان» به دلیلی که بیشتر مخاطبان جوان را مورد توجه قرار می دهد برای همه ما موجب امیدواری است تا نسل جوان ما انس بیشتری با قرآن کریم و مفاهیم قرآنی بگیرند.

آیت الله لطف الله دژکام ضمن گرامیداشت برگزاری رویداد قرآنی کشوری «مدهامتان» در سومین حرم اهل بیت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: قرآن کریم، درس زندگی بشر است و انس با قرآن، حفظ و قرائت آن آثار و برکات بسیار خوبی برای هر انسانی دارد که در آن قدم می گذارد.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز افزود: «مدهامتان» به دلیلی که بیشتر مخاطبان جوان را مورد توجه قرار می دهد برای همه ما موجب امیدواری است تا نسل جوان ما انس بیشتری با قرآن کریم و مفاهیم قرآنی بگیرند و در زندگی آینده خود این مفاهیم ارزشمند را در کشور و جهان اسلام به کار ببرند و هر روز افق طولانی تری را تا ظهور امام زمان (عج) رقم بزنیم.

وی اضافه کرد: امام زمان (عج) پس از ظهور، قرآن را در لباس جدیدی به بشریت معرفی می کنند و بشر زندگی قرآنی را در زمان ایشان تجربه خواهند کرد.

امام جمعه شیراز با خیر مقدم به شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی «مدهامتان» عنوان کرد: مسجد خانه خداست و پیامبر (ص) فرموده اند که مومن در مسجد مانند ماهی در آب است و انس و توجه به عرصه های قرآنی در مساجد تاثیر بیشتری دارد و امیدواریم مساجد ما بیش از پیش در این عرصه فعال باشند.

کد خبر 1220919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha