نیروی انتظامی برای پاسداری از کیان نظام جمهوری اسلامی همه وجود خود را گذاشت

حجت‌الاسلام روحانی با تاکید بر اینکه بیانات مقام معظم رهبری خیلی واضح بود و تکلیف همه دستگاه‌ها را روشن کرد گفت: نیروی انتظامی برای حفظ و پاسداری از کیان نظام جمهوری اسلامی همه وجود خود را گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «تقی روحانی» شامگاه (سه ‌شنبه، ۱۲ مهرماه) به مناسبت هفته فراجا در جلسه با فرماندهی و کارکنان فراجا اظهار داشت: بعد از بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری در مورد اغتشاشات اخیر ما نیز باید به میدان آمده و موضوع را تحلیل کنیم تا مردم متوجه بشوند که نیروی انتظامی چه خدمات ارزنده‌ای را برای همه انجام داد.

 

امام جمعه شهرستان رودسر ضمن اشاره به بخش‌هایی از فرمایشات مقام معظم رهبری و مظلومیت نیروی انتظامی در حوادث اخیر کرد: اینکه ما بگوییم نیروی انتظامی مظلوم اما در عین حال مقتدر و شجاع است این دو با هم هیچگونه منافاتی ندارد.

 

روحانی با تاکید بر اینکه بیانات مقام معظم رهبری خیلی واضح بود و تکلیف همه دستگاه‌ها را روشن کرد ابراز داشت: خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) در رحمت و عطوفت اسلامی نمونه هستند و دیدیم که مقام معظم رهبری چگونه در مورد دستگاه قضایی بسیار متین و به دور از هرگونه فرمان سخن گفتند.

 

وی اضافه کرد: پلیس ما علی رغم اینکه به او ظلم شد در مقابل تصمیماتی که دستگاه قضایی برای اغتشاشگران اتخاذ می‌کند باید همچنان به تکلیف الهی خود عمل کند زیرا این نمونه‌ای از ولایتمداری است و سرآغازی برای پیروزی‌های بعدی است زیرا مردم جانفشانی و مظلومیت نیروی انتظامی و شهدایش را دیدند.

 

امام جمعه شهرستان رودسر یادآور شد: ما و همه تریبون داران در نماز جمعه از دستگاه قضایی می‌خواهیم بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری برخوردی با عناصر اغتشاشات داشته باشند که درس عبرتی برای آینده باشد.  

 

روحانی اظهار داشت: حقیقتا ما افتخار می‌کنیم که دست نیروی انتظامی را ببوسیم زیرا برای حفظ و پاسداری از کیان نظام جمهوری اسلامی و برای امنیت و آرامش کشور همه وجود خود را گذاشتند.

 

وی ضمن تاکید بر مطالعه زندگی سیاسی امام حسن عسکری (علیهم‌السلام ) اذعان کرد: پروردگار متعال در قرآن کریم فرمود پیروزی از آن لشکریان خداست بنابراین ما که در مقابل جبهه کفر و شیطان قرار داریم پیروزی از آن ماست هر چند که در این راه به ما ضربه و لطمه هم وارد می‌کنند.

 

امام جمعه شهرستان رودسر خاطرنشان کرد: برگزاری آئین های هفته نیروی انتظامی امسال با سال های دیگر فرق داشته و رنگ و بوی دیگری دارد زیرا مردم برای این امر به میدان آمده‌اند و من حتما در نماز جمعه این را به مردم القا خواهم کرد که برای این کار خودشان وارد عمل شده و دشمنان را مانند همیشه ناامید کنند.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان در ابتدای این جلسه فرماندهی فراجا گزارش مختصری از اقدامات انجام شده این نهاد را ارائه داد.

کد خبر 1220943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha