«مدهامتان» انگیزه لازم برای حضور در رقابت عرصه قرآنی به عنوان پازل فرهنگی را فراهم می کند

اخوان اقدم گفت: «مدهامتان» فرصت و انگیزه لازم برای حضور در رقابت عرصه قرآنی به عنوان پازل فرهنگی را فراهم می کند و باید به این مسابقات در سال های آینده توجه مستمر شود.

حسین اخوان اقدم با اشاره به رقابت های  پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: هر دانشی که در کودکی و نونهالی و نوجوانی در وجود فرد کاشته شود ثمراتش بسیار پربار خواهد بود و باعث تعالی و رشد کودکان و نوجوان خواهد بود و مثل حکاکی بر سنگ از بین نمی رود.

داور رشته وقف و ابتدا در پانزدهمین دوره «مدهامتان» افزود: توصیه دین مبین اسلام در آموزش قرآن بر روی کودکان و نوجوانان قرار دارد تا از سنین کم با آموزش قرآن آشنا شوند.

وی اضافه کرد: خانواده و اهل قرآن در مساجد و مراکز دینی در آموزش قرآن نقش موثری دارند و «مدهامتان» یکی از قطعات پازل مسائل فرهنگی و فعالیت های قرآنی برگزاری مسابقات است که به نسل جوان انگیزه حضور بیشتر در مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد می دهد.

اخوان اقدم تاکید کرد: «مدهامتان» فرصت و انگیزه لازم برای حضور در رقابت عرصه قرآنی به عنوان پازل فرهنگی را فراهم می کند و باید به این مسابقات در سال های آینده توجه مستمر شود.

کد خبر 1221010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha