دوره حجاب برتر ویژه خواهران طلبه برگزار می شود

حجت الاسلام مهدوی نیا، با اشاره به اهمیت ترویج و نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف، گفت: دوره آموزشی حجاب برتر ویژه خواهران و با هدف پاسخ گویی به شبهات برگزار می شود.

حجت الاسلام « یونس مهدوی نیا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، اظهار داشت: نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یکی از باورهای دینی مستلزم برنامه ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه است.

 

دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکر استان لرستان با اشاره به توطئه های دشمنان، افزود: بصیرت افزایی و روشنگری مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی از برگزاری دوره آموزشی حجاب برتر در حوزه های علمیه خواهران خبرداد و بیان کرد: این دوره های آموزشی با هدف پاسخ گویی به شبهات برگزار می شود.

 

حجت الاسلام مهدوی نیا این دوره آموزشی 16 مهر ماه در حوزه علمیه شهرستان دورود برگزار می شود، اذعان داشت: این دوره آموزشی با همکاری معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان برگزار می شود.

 

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان اظهار کرد:  دوره آموزشی حجاب برتر با حضور استاد حوزه علمیه خواهران و مدرس و مبلغ سبک زندگی اسلامی برگزار می شود.

کد خبر 1221024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha