قدردان نگهبانان بیدار و دلاوران جان برکف نیروی انتظامی هستیم

سازمان بسیج رسانه استان البرز در بیانیه ای با گرامیداشت هفته ناجا و یاد و خاطره ی شهیدان گلگون کفن این نیروجان برکف که بر سطرسطر کتاب زمان نام بلندشان جاودانه است آورده است: قدردان نگهبانان بیدار و دلاوران جان برکف نیروی انتظامی هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، سازمان بسیج رسانه استان البرز در بیانیه ای به مناسبت سالروز نیروی انتظامی آورده است: 

 

دلاوران فراجا، حافظان امنیت و آرامش* آمال و آرزوی همیشگی انسانها، دنیایی سراسر صلح و آرامش است و بر تارک نشان نیروی انتظامی نیز آیه ی هشت سوره ی مبارکه ی مائده به زیبایی میدرخشد " ای کسانیکه ایمان آورده اید همواره برای خداوند قیام کنید و به عدالت گواهی دهید". پیام بلند این آیه آن است که عدالت اجتماعی تنها یک توصیه ی اخلاقی نیست بلکه فرمان حتمی خداوند است.

 

کارکنان خدوم و غیور نیروی انتظامی نیز خود را سربازان حکومت اسلامی دانسته و این آیه ی شریفه را سرفصل همه ی فعالیتهای خویش میشمرند. سنگرداران همیشه بیدار و سبزپوشان سپیددلی که آرامش دیار و شهرهایمان نشان از سبزی نام و یاد آنهاست. رهبر حکیم و فرزانه ی انقلاب اسلامی در بیانی بلند به ضرورت وجود نیروی انتظامی اشاره کرده و می فرمایند: مسآله ی نیروی انتظامی البته یک مسآله ی اساسی و مهم است، نیروی انتظامی باید پناه دلهای خائف و ترسان و جانهایی که احساس میکنند از سوی یک انسان یا جمع و مجموعه ای تهدید میشوند باشد. وجود نیروی انتظامی باید اساس امنیت را در بیننده به وجود بیاورد، این شآن نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی است .

 

سازمان بسیج رسانه استان البرز ضمن گرامیداشت هفته ناجاو یاد و خاطره ی شهیدان گلگون کفن این نیروجان برکف که بر سطرسطر کتاب زمان نام بلندشان جاودانه است، بر خود فرض می داند قدر نگاهبانان بیدار و دلاوران جان برکف نیروی انتظامی را بیش از پیش دانسته و از همه ی تلاش ها و کوشش های بی وقفه و بی دریغ آن عزیزان تقدیر و سپاسگزاری کند. 

 

 

کد خبر 1221029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha