حضور خواهران در بخش حفظ و قرائت «مدهامتان» رخداد خوبی است

حیدری گفت: حضور خواهران در بخش حفظ و قرائت «مدهامتان» رخداد خوبی است و مشارکت مادران در حوزه قرآن موجب تربیت نسل قرآنی می شود.

هاجر حیدری، ضمن حضور در مسابقات «مدهامتان» در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: یکی از اهداف مسابقات قرآنی این است که جوانان و نوجوانان با قرآن و مفاهیم قرآن هر چه بیشتر آشنا شوند و این مسئولیت بیشتر بر عهده مساجد است.

داور وقف و ابتدا پانزدهمین دوره مسابقات کشوری «مدهامتان» ادامه داد: مساجد باید به کانون های رشد و تعالی نسل جدید تبدیل شوند و مسجد محل امن و مقدسی برای حضور نسل جدید ماست و می توانیم با برگزاری مسابقات قرآن، تقدیس قرآن و تعالی آن را بیشتر میان مردم جا بیندازیم.

وی اضافه کرد: در حوزه قرآنی هدف برگزاری مسابقه نیست بلکه هدف غایی انس با قرآن کریم است و حضور خواهران در بخش حفظ و قرائت «مدهامتان» رخداد خوبی است و همواره شاهد حضور بانوان در عرصه های قرآنی هستیم.

حیدری تاکید کرد: حضور بانوان در مسابقات قرآنی همواره گسترده بوده است و بانوان ما در حفظ قرآن کوشش فراوان دارند و اگر مادر قرآنی باشد خانواده قرآنی می شود.

کد خبر 1221032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha