فرصت حضور خانواده ها هم در مسابقات قرآنی «مدهامتان» فراهم شود

ولی زاده گفت: باید فرصت حضور خانواده ها هم در مسابقات قرآنی فراهم شود و در «مدهامتان» باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا خانواده ها فرصت حضور در مسابقات در کنار فرزندان خود داشته باشند.

حامد ولی زاده، ضمن حضور در مسابقات «مدهامتان» در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: آموزش و پرورش در آموزش قرآن نقش موثری دارد و برای تشویق نسل جوان و کودکان و نوجوانان باید با پخش برنامه های تلویزیونی از فعالان موفق قرآنی به تشویق نسل جدید برای حضور در عرصه های قرآنی پرداخت.

داور صوت پانزدهمین دوره مسابقات کشوری «مدهامتان» افزود: باید فرصت حضور خانواده ها هم در مسابقات قرآنی فراهم شود و در «مدهامتان» باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا خانواده ها فرصت حضور در مسابقات در کنار فرزندان خود داشته باشند.

وی با اشاره به لزوم تجلیل از مقام های برتر کشوری «مدهامتان» عنوان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد پس از اعلام نتایج نهایی مرحله کشوری «مدهامتان» باید از مقام آورندگان و خانواده های مقام آورندگان در مساجد دعوت کرده و از فرزندانشان تجلیل کند تا سایر نوجوانان و جوانان هم تشویق شوند.

کد خبر 1221048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha