جشن بیعت با امام زمان عج الله فرجه شریف در کرج با هدف تبیین فرهنگ انتظار برپا می شود

حجت الاسلام عسگری با اشاره به اهمیت تبیین فرهنگ مهدویت و انتظار گفت: جشن بیعت با امام زمان عج الله فرجه شریف در کرج با هدف تبیین فرهنگ انتظار برپا می شود.

« حجت الاسلام عسگری» با تبریک سالروز امامت امام مهدی(عج) به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: جشن بزرگ بیعت پنجشنبه (۱۴ مهر) در سالن شهیدان نژاد فلاح با هدف تبیین فرهنگ مهدویت و انتظار برپا می شود. 

 

مدیر بنیاد مهدویت استان البرز افزود: این ویژه برنامه همایشی با حضور « حجت الاسلام ابراهیم عبداللهی» همراه با برپایی برنامه ویژه کودکان و نوجوانان همراه است.

 

 

وی با اشاره به برپایی پویش سراسری مهدوی ربیع الانام با هدف ترویج و تبیین فرهنگ مهدویت و تربیت منتظران حقیقی اظهار کرد: انگیزه و تشویق با هدف مشارکت هنرمندان در قالب پویش سراسری مهدوی ربیع الانام ویژه نویسندگان، و اهل قلم در قالب بخش های گویندگی، دلنوشته و شعر با برپایی این پویش برپا می شود.

 

حجت الاسلام عسگری بیان کرد: فعالیت های مهدوی با هدف شناخت و تبیین فرهنگ انتظار با هدف معرفت به امام زمان(عج) برنامه ریزی شده است.

 

مدیر بنیاد مهدویت استان البرز در پایان با اشاره به اهمیت وظیفه و رسالت نسبت به شناخت امام زمان(عج) خاطرنشان کرد: امام مهدی(عج) در توصیف خودشان می فرمایند: « انی امان لاهل الارض، کما انّ التجوم امان الاهل السماء» من امان اهل زمین ام، چونان ستارگان برای اهل آسمان. با توجه به این معنا ضرورت شناخت و باور به تکلیف و وظیفه نسبت به ایشان ضروری است. 

 

 

 

 

کد خبر 1221078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha