چشم طمع به ذخائر و منابع ایران همیشه مورد نظر قدرت های سلطه طلب جهان بوده است

بیکی گفت: ایران کشور قدرتمندی است و همواره در تاریخ مطمع قدرت های جهانی بوده است تا آن را چپاول کنند.

«مهدی بیکی» با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همانند نفس تازه ای بود که در جامعه ایران دمیده شد و جان دوباره ای به پیشگامان خدمت داد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: اغتشاشات و حوادث اخیری که در کشور به وجود آمد اگرچه در ابتدا اعتراض به فوت یکی از هوطنان بود اما تداوم آن تبدیل شدن به اغتشاش و آتش زدن اماکن عمومی و مزاحمت برای برخی از هموطنان، نشان از این دارد که این حادثه ریشه در طراحی ضد انقلاب و سرویس های جاسوسی اسرائیل و آمریکا دارد.

 

وی ادامه داد: نکته مهمی که باید همیشه مدنظر جوانان ایران باشد این است که اگر چه کشور درگیر مشکلات اقتصادی است و تحریم های ظالمانه باعث شده است که اعتراضات مردم را به همراه داشته باشد اما باید درک کنیم که این انقلاب از کوران حوادث بسیاری گذر کرده است و خون های بسیاری پای آن ریخته شده است و نباید به بهانه های کوچک، زحمات و ثمرات خون شهدا را هدر داد.

 

بیکی تاکید کرد: باید بدانیم که ایران کشور قدرتمندی است و همواره در تاریخ مطمع قدرت های جهانی بوده است تا آن را چپاول کنند.

 

وی گفت: ایران در شاهراه انرژی است و قدرت های جهان که تشنه غارت و چپاول هستند منتظر هستند تا نقشه تجزیه و تکه تکه کردن ایران را اجرا کنند و ذخائر و منابع این ملت را به غارت ببرند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: باید هوشیار بود و با مقاومت در مسیر دفاع از این انقلاب قدم برداشت.

 

وی خاطرنشان کرد: شاید در تاریخ قبل از انقلاب ذخائر و منابع ایران بر اساس مستندات تاریخی همیشه به غارت رفته است اما انقلاب ایران هیچ گاه نگذاشته است که این حرکات ننگ آمیز تاریخی تکرار شود.

 

 

کد خبر 1221130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha