هم افزایی بسیج و کانون های مساجد در ارتقای فرهنگ دینی موثر است

مظاهری گفت: تعامل کانون های فرهنگی هنری مساجد با بسیج مساجد و محلات موجب ارتقای سطح فعالیت ها و گسترش فرهنگ ناب اسلامی در جامعه می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری «محمدرضا مظاهری» در بازدید از غرفه های کانون های مساجد استان در نمایشگاه و جشنواره انتخاب و معرفی پایگاه های اسوه اظهار داشت: هم افزایی بسیج و کانون های مساجد در ارتقای فرهنگ دینی با پیوست مسجد موثر است

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تعامل کانون های فرهنگی هنری مساجد با بسیج محلات و مساجد موجب ارتقای سطح فعالیت ها و گسترش فرهنگ ناب اسلامی در جامعه می شود.

 

وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص همکاری کانون های مساجد و بسیج اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع روحانیون در خراسان شمالی می فرمایند: «من سفارش می‌کنم که کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را فراموش نکنید، البته با همکاری بسیج ... این کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را مؤثر کنید، برایش کار کنید، بنشینید فکر کنید، مطالعه کنید و سخنی که متناسب با نیاز آن جوانی است که آنجا حضور پیدا می‌کند فراهم کنید ...».

 

مظاهری هم افزایی، هم پوشانی و استفاده از ظرفیت های متقابل بسیج و کانون را زیر نظر امام جماعات مسجد گامی موثر در اعتلایی فعالیت های مسجد محور عنوان کرد و گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص همکاری کانون و بسیج چراغ راه ما، در مسیر خدمت به ساحت مقدس مساجد است.

 

وی گفت: کانون های فرهنگی هنری حضرت زینب کبری (س) مسجد جامع دهستان مرغملک، «شهدا قشقایی» مسجد حضرت سید الشهدا (ع) شهر نقنه، کانون فرهنگی هنری «حضرت معصومه (س)» مسجد جامع دهستان چم چنگ و «منتظران نور» مسجد حضرت سید الشهدا (ع) روستای وانان در این نمایشگاه محصولات، دستاوردها و توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند.

 

خاطرنشان می شود: در این نمایشگاه که مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان نیز حضور داشت دستاوردها و توانمندی های کانون های فرهنگی هنری شرکت کننده برای حاضران در این نمایشگاه معرفی شد.

 

کد خبر 1221131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha