همبستگی و مشارکت اجتماعی مهم ترین دستاورد پویش شور عاطفه ها است

بیتا مهم ترین دستاورد پویش شور عاطفه ها را موضوع همبستگی و مشارکت اجتماعی دانست و گفت: حضوری شدن مدارس موجب هرچه بیش از پیش باشکوهتر برگزار شدن این پویش شد.

«ایوب بیتا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: پویش شور عاطفه ها  هم زمان با سراسر کشور در راستای ترویج فرهنگ نوع دوستی و همدلی میان دانش آموزان با مشارکت دانش آموزان شهرستان برگزار شد.

 

مدیرآموزش و پرورش فومن با تاکید بر اهمیت کار خیر در جامعه افزود: شور عاطفه ها رسم و برنامه ارزشمندی است که در راستای فرهنگ سازی، سالیان درازی در میان مردم و به ویژه دانش آموزان شهرستان جاری و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، در آموزش و پرورش در حال برگزاری است.

 

وی، مهم ترین دستاورد پویش شور عاطفه ها را موضوع همبستگی و مشارکت اجتماعی دانست و گفت: دانش آموزان شهرستان در این پویش، به دانش آموزان کم برخوردار کمک می کنند تا بدون هیچ دغدغه ای در مسیر علم و آگاهی به تحصیل خود ادامه دهند که این امر، همبستگی ملی ایجاد می کند.

 

بیتا ابراز امیدواری کرد، حضوری شدن مدارس موجب هرچه بیش از پیش باشکوهتر برگزار شدن این پویش  شود و شاهد اقدامات موثرتر باشیم و شورعاطفه ها منشا خیر برای جامعه و به ویژه جامعه دانش آموزی باشد.

 

مدیر آموزش و پرروش فومن خاطرنشان کرد: پویش شور عاطفه ها در تمامی مدارس شهرستان همزمان با سراسر کشور صورت گرفت و دانش آموزان شهرستان حس نوع دوستی و مهرورزی را در جامعه زنده نگه داشتند.

 

کد خبر 1221196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha