اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ ترکیبی هستند/ خبرگزاری شبستان در راستای مسائل انقلاب حساس است

محدث با اشاره به نقش رسانه های در جنگ ترکیبی گفت: اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ ترکیبی هستند که باید در حالت آفندی قرار گیرند تا موفق شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حمید رضا محدث جانشین سپاه الغدیر یزد در بسیج اقشار در بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در یزد گفت:  بسیج رسانه یکی از اقشار 21 گانه بسیج است که با توجه به موقیت و فضای موجود در جامعه، نقش موثری در بین بسیج اقشار دارد.

 

وی افزود: امروز اهمیت بحث فرهنگ بر کسی پوشیده نیست و مظلومیتی که فرهنگ ما دارد به دلیل سیاست زدگی آن است .

 

محدث بیان کرد: ما در بسیج رسانه، تمامی خبرنگارانی که دل در گرو اسلام و انقلاب دارند را بسیجی می نامیم و سعی داریم تا با هم افزایی در قالب بسیج رسانه، نقش خود را به خوبی ایفا کنند تا در نهایت به تمدن سازی و جامعه سازی در جهت مقدمه سازی زمینه های ظهور بیانجامد.

 

وی ادامه داد: بسیج رسانه با گستردگی فعالیت خود، به یاد تمامی رسانه ها از جمله خبرگزاری شبستان است و دعوت و درخواست داریم تا فعالیت های بسیج که در حیطه انقلاب است، بیشتر پوشش داده شود.

 

جانشین سپاه الغدیر یزد در بسیج اقشار گفت: امروز جنگ، جنگ ترکیبی با شرایط بسیار پیچیده است و خط مقدم نبرد نیز الان رسانه است و کسانی می توانند موثر باشند که در حیطه رسانه و فضای مجازی فعال باشند و اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ ترکیبی هستند.

 

وی گفت: بهترین دفاع حمله است در صورتی که ما امروز در حالت تدافعی قرار داریم و همیشه دشمنان اقدامات خود را انجام می دهند ولی ما در حوزه پدافند قرار داریم که نمونه آن را در حوادث اخیر شاهد بودیم.

 

محدث گفت: ما باید در حالت آفند قرار گیریم و در رسانه ها و فضای مجازی فعال تر شویم تا موفق شویم.

 

وی افزود: بسیج رسانه سعی دارد تا رسانه ها بتوانند همصدا در راستای اهداف انقلاب اسلامی گام بردارند.

 

وی در پایان گفت: خبرگزاری شبستان در راستای مسائل انقلاب حساس است و باید مورد توجه قرار گیرد و اگر می خواهیم که موفق شویم باید توجه ویژه ای به رسانه هایی مانند شبستان داشته باشیم.

کد خبر 1221207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha