اعتبار سفر ریاست محترم جمهوری به ایلام  ۴۹۴۸ میلیارد تومان است/ ۲۳ مصوبه  سفر ریاست جمهوری به بهره برداری رسیده است

هژبری با بیان اینکه در سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام ۱۰۰ مصوبه مشتمل بر ۲۵۲ طرح در قالب ۱۲ ابلاغ استانی و شهرستان هلیلان به تصویب رسیده است، گفت: ۵۳ درصد اعتبارات دولتی مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان تخصیص یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان ایلام، ظهر امروز(۱۴ مهر) با حضور« حسن بهرام نیا»  استاندار ایلام و « علی اکبر بسطامی» نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

 

معاون امور هماهنگی استاندار ایلام  در این نشست اظهار کرد: در سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام ۱۰۰ مصوبه مشتمل بر ۲۵۲ طرح در قالب ۱۲ ابلاغ استانی و شهرستان هلیلان به تصویب رسیده است.

 

«سعید هژبری» یادآور شد: کل اعتبارات مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام ۴۱۴۷ میلیارد تومان بوده که ۲۴۴۳/۵ میلیارد تومان اعتبارات نقدی و ۱۷۰۳/۵ میلیارد تومان تسهیلات می باشد.

 

وی با بیان اینکه از اعتبارات دولتی مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان ۵۳ درصد تخصیص یافته است، گفت: مبلغ ۸۰۱ میلیارد تومان هم اعتبار مصوب سفر به عنوان متمم با پیگیری استاندار محترم ایلام و سایر مسئولان تصویب شده است و در حال ابلاغ به استان است و به طور کلی اعتبار سفر ریاست محترم جمهوری به استان ۴۹۴۸ میلیارد تومان می رسد.

 

هژبری با بیان اینکه ۲۳ مصوبه سفر ریاست محترم جمهوری به استان به اتمام رسیده و بهره برداری شده است، گفت: ۴۱ مصوبه نیز فعال بوده و در حال  طی کردن مراحل اجرایی است، ۱۱ مصوبه در دست پیگیری است و  ۲۵ مصوبه  هم که مربوط به دو نهاد بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام راحل است با پیگیری های استاندار محترم در راستای تامین اعتبارات لازم در دستور کار قرار دارد.

 

معاون امور هماهنگی استاندار ایلام خاطرنشان کرد: آنچه که بسیار حایز اهمیت است تلاش مدیران برای جذب اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری است و یکی از اولویت‌های ویژه مدیران پیگیری برای دریافت و جذب اعتبارات باشد.

 

کد خبر 1221231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha