نیروی انتظامی یکی از ستون های استوار امنیت در کشور است

جاویدان،گفت:نیروی انتظامی یکی از ستونهای استوار امنیت در کشور است و حافظ امنیت حریم جمهوری اسلامی ایران از دوران دفاع مقدس تاکنون در انجام رسالت‌های خود، خوش درخشیده است.

علی‌اکبر جاویدان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی و برنامه های آن، گفت: نیروی خدوم و جان برکف انتظامی با تاسی از جانفشانی‌ها و از خود گذشتگی‌های غیورمردان این مرز و بوم در دوران هشت سال دفاع مقدس و با الگوپذیری از خط سرخ شهادت و نهضت عاشورا همواره در دفاع از مظلومان و مقابله بی امان با متجاوزان و مخلان نظم و امنیت از هیچ کوششی فرو گذار نمی‌کنند و همچون شیران روز و پارسایان شب دغدغه امنیت و آرامش مردم را در دل دارند.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ،افزود: امروزه امنیت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی امنیت مرز‌های چهارگوشه میهن ایران اسلامی مدیون خون پاک شهیدانی است که برای اعتلای ایران اسلامی و سرافرازی و سربلندی این مرز و بوم به زمین ریخته می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: اجرای طرح مردم یاری در نقاط محروم و کم‌برخوردار به مناسبت هفته نیروی انتظامی،تجدید میثاق دوباره با شهدا، دیداری با خانواده‌های شهدای مدافع امنیت ،دیدار با ائمه جمعه، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با نخبگان دانشگاهی و برگزاری مسابقات ورزشی ، دیدار با مسئولان قضایی، تکریم پرسنل نمونه انتظامی و تجلیل از خانواده آنان از برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در استان کرمانشاه است.

 

جاویدان ،تصریح کرد: نیرویی که جانفشانی های بسیار فراوانی را در راه کشور خود به جا گذاشته است و جان خود را فدای این مرز و بوم کرده اند تا هموطنانشان در آرامش و امنیت کامل زندگی کنند.

 

کد خبر 1221239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha