افتخاری بالاتر از حمایت قانون خدا نداریم

آیت الله حسینی گفت: جنگ امروز دشمنان با اسلام، حجاب و قانون نظام که برگرفته از قانون خدا بوده و چه افتخاری بالاتر از اینکه از قانون خدا حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز ( ۱۴ مهر ماه) در دیدار فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک آغاز امامت امام عصر (عج) و گرامی داشت هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: این نیرو در راستای حفاظت و حراست از نظم و امنیت جامعه در همه ساعت ها از ناموس و جان مردم حفاظت و حراست می کند.
 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: برخی‌ها به گونه ای تربیت شدند که نظم و امنیت عمومی را به هم می ریزند و به جان مال مردم تعدی می کنند و برخی نیز حافظ جان، اموال و آبروی مردم بوده که در جامعه اسلامی ما انسان باید چنین کار ارزشمندی در راستای حفاظت و حراست از امنیت و نظم عمومی را قدر بداند.
 

وی یادآور شد: نیروی انتظامی جایگاه رفیع و برجسته ای در اسلام و فرهنگ دینی دارد که در انقلاب اسلامی این نیرو حافظ آبرو، جان، مال، ناموس و امنیت جامعه محسوب شده و مجاهد فی سبیل الله هستند.
 

آیت الله حسینی افزود: شرایط کنونی جامعه تلنگری محسوب می‌شود، ولی نباید جامعه مورد تهدید عده ای اراذل و اوباش قرار گیرد.


امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:امنیت ارزشمند بوده و جامعه بشری در سایه نظم و امنیت می‌تواند رشد و پیشرفت داشته باشد.


وی تاکید کرد: بحمدلله کشور ما امن بوده و این امنیت به برکت وجود نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و حضور مردم قدرشناس و همیشه در صحنه ایران اسلامی است.


آیت الله حسینی با بیان اینکه در مسئله مرگ مرحومه «مهسا امینی» صحنه های دلخراشی به وجود آمد، اظهار کرد: مردم نیز نگران شدند که پلیس مورد تعرض عده اراذل و اوباش قرار گرفته و از اعمال و رفتار اغتشاشگران اعلام انزجار کردند.


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شبکه های بیگانه و امپراتوری رسانه های غربی خرابکاری اراذل و اوباش را به پای همه مردم حساب و از این عده قلیل به عنوان مردم یاد می کردند، تاکید کرد: جمعیت میلیونی بسیاری در راستای حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن پرچم، عزت، شرف و نیروهای نظامی و انتظامی به صحنه آمدند، ولی جبهه استکبار، استعمار و شبکه های خارجی آنها این حضور را به تصویر نکشید.


وی خاطرنشان کرد: برخی جاهلانه و نادان فریب خورده و پرچم کشور و نظام جمهوری اسلامی که نماد ملیت و مذهب ما بوده را به آتش کشیدند که این کار با طراحی دشمن توسط عده ای اراذل و اوباش انجام شد.


آیت الله حسینی ابراز داشت: امروز دشمنان مثل گذشته جنگ هشت ساله بر علیه کشور راه اندازی نمی کنند، بلکه در زمینه ایجاد ناامنی، اغتشاش، فتنه گری و راه اندازی جنگ اقتصادی در صدد سرکوب مردم ما هستند تا با ایجاد فتنه در کشور، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را زمین‌گیر کنند.


امام جمعه یاسوج ضمن تقدیر و تشکر از راهپیمایی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و سایر مناطق کشور در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی، آرمان ها، اهداف و ارزش هاف یادآور شد: پلیس مقتدرانه با همراهی مردم در زمینه جلوگیری از ایجاد ناامنی و اغتشاش در کشور ایستادگی کرده و این مایه مباهات برای نظام انقلاب است.


وی تاکید کرد: جنگ امروز دشمنان با اسلام، حجاب و قانون نظام که برگرفته از قانون خدا بوده و چه افتخاری بالاتر از اینکه از قانون خدا حمایت کنیم.


آیت الله حسینی با تاکید بر اینکه باید بحث قانون گرایی را در جامعه مدنظر قرار دهیم، خاطرنشان کرد: همه مسئولان و دستگاه‌های مختلف وظیفه دارند در راستای اجرای قانون و قانون گرایی در جامعه به واسطه آموزش همگانی تلاش کنند.


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: قانون گرایی یک موضوع بسیار مهمی در جامعه امروزی بوده که در مدارس می توان با استفاده از ظرفیت دانش آموزان و آموزش آنها در زمینه قوانین و مقررات، گام مهمی برداشته شود.


وی پایش تصویری در شهرهای استان را مورد تاکید قرار داد و از آرامشی که در استان به واسطه هوشیاری مردم و حضور به موقع نیروهای نظامی و امنیتی به وجود آمده، قدردانی کرد.

کد خبر 1221241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha