نهادهای فرهنگی و قرآنی استان فارس در برگزاری «مدهامتان» بسیار مطلوب عمل کردند

میرزایی نسب گفت: نهادهای فرهنگی و قرآنی استان فارس در برگزاری «مدهامتان» بسیار مطلوب عمل کردند و از تاکید هیئت داوران و اساتید قرآنی نیز حضور موثری در مسابقات داشتند که قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مجتبی میرزایی نسب، امروز پنج شنبه (14 مهر) در مراسم اختتامیه «مدهامتان» که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: شرکت کنندگان از نقاط مختلف کشور در بخش خواهران و برادران در مرحله کشوری مدهامتان شرکت کردند و مسئولان قرآن مدار فارس در برگزاری این مسابقات بسیار موثر عمل کردند.

دبیر مسابقات کشوری «مدهامتان» افزود: نهادهای فرهنگی و قرآنی استان فارس در برگزاری «مدهامتان» بسیار مطلوب عمل کردند و از تاکید هیئت داوران و اساتید قرآنی نیز حضور موثری در مسابقات داشتند که قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: پنج تن از اساتید در بخش خواهران و 10 استاد و داور در بخش برادران به داوری رقابت ها پرداختند و از تلاش و زحمات تمامی داوران تشکر ویژه داریم.

میرزایی نسب برگزاری مسابقات در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) را ارج نهاد و گفت: این مسابقات بسیار مطلوب در این حرم مطهر و با همکاری تمام دست اندرکاران برگزار شد و امیدواریم شاهد تداوم این رویدادهای قرآنی در شهرهای مذهبی و قرآن مدار کشور باشیم.

کد خبر 1221250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha