تضعیف نیروی انتظامی تضعیف امنیت کشور است

امام جمعه شهرستان نیمروز گفت: تضعیف نیروهای انتظامی و نیروهای مسلح تضعیف امنیت کشور است و چقدر زیبا ملت بصیر و عزیز و همیشه بیدار ما با راهپیمایی خود نشان دادند که صف ملت از دشمنان جداست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، به مناسبت هفته فراجا با حضور امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای اداری شهرستان نیمروز و فرماندهان نظامی و انتظامی مراسم زیارت عاشورا در محل گلزار شهدای رسول اکرم (ص) ادیمی برگزار گردید.

 

امام جمعه شهرستان نیمروز در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته فراجا اظهار داشت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امنیت ایران اسلامی است و افتخار می کنیم که یک نیروی مردمی، سرافراز و قوی داریم که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از فرزندان این سرزمین تربیت شدند که در کنار تامین امنیت، مسائل فرهنگی، تربیتی و آموزه های دینی برای آنها یک دغدغه مهم و ارزشی است.

 

حجه الاسلام والمسلمین اشرفیان در ادامه با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند:« بزرگترین ظلم در حوادث اخیر به نیروهای انتظامی ما شد، به بسیج ما شد، به ملت بزرگ ما شد»، ادامه داد: تضعیف نیروهای انتظامی و نیروهای مسلح تضعیف امنیت کشور است و چقدر زیبا ملت بصیر و عزیز و همیشه بیدار ما نشان دادند با حضور خود و با راهپیمایی خود که صف ملت از دشمنان جداست.

 

در ابتدای جلسه سرهنگ سنچولی فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین گزارشی از فعالیتهای این نهاد مردمی ارائه دادند. 

 

در پایان با اهداء گل و نثار فاتحه ضمن غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا یاد و خاطره تمامی این عزیزان را گرامی داشتند.

کد خبر 1221311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha