۵۴ تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شد

سردار فرشید گفت: با تلاش رزمندگان جان برکف فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از سال گذشته تا کنون بیش از ۵۴ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار ناصر فرشید ظهر امروز (۱۵ مهر) در سخنرانی پيش از خطبه هاي نماز عبادی سیاسی جمعه بیرجند در جمع نمازگزاران از همکاری و همراهی مسئولان، علما و روحانیون، ائمه جمعه و جماعات و مردم ولایت مدار که نقش مهمی در تولید امنیت و همچنین افزایش احساس امنیت را دارند تشکر کرد و همچنین از تلاش و زحمات کارکنان در کل استان که در شرایط خاص انجام وظیفه نمودند قدردانی کرد.

 

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با اشاره به نامگذاري هفته فراجا در سال ۱۴۰۱ با شعار «پلیس خادم مردم ، مردم حامی پلیس»، افزود: خدمتگذاری پلیس به عنوان نوک پیکان و خط مقدم مواجهه با مشکلات و آحاد مردم، بر کسی پوشیده نیست و این خدمت بی منت در راستای حفظ ارزش ها، آرمان ها و امنیت عمومی ادامه دارد.

 

سردار فرشيد ضمن تشريح عملكرد فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از سال گذشته  تا كنون، خاطر نشان كرد: با تلاش رزمندگان جان برکف فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از سال گذشته تا کنون بیش از ۵۴ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

 

وی با اشاره به افزایش ۲۱ درصدی جرائم در فضای مجازی از شهروندان خواست: هشدار های پلیسی را جدی بگیرند و  هوشیاری و مراقبت های لازم را در این خصوص داشته باشند.

 

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی ضمن اشاره به خدمت شبانه روزی کارکنان پلیس، تصریح کرد: شهروندان با تماس هایی که با سامانه ۱۹۷ داشتند از زحمات مأموران در زمینه امدادرسانی و خدمات رسانی مطلوب به آن ها، تقدیر و تشکر کردند.

 

وی با بیان اینکه خداوند اگر برای بنده ای خیر بخواهد نیاز مردم را در دستان او قرار می دهد، عنوان کرد: خوشبختانه امروز در کشور، پلیس در جایگاه  خدمتگذاری و خدمت رسانی به مردم نقش های متعددی دارد و از نقطه صفر مرز تا عمق کشور  این ماموریت ها وخدمات رسانی انجام می شود.

 

سردار فرشيد در ادامه گفت: امروز غیورمردان فراجا با اقتدار کامل از جان و مال و امنیت و عزت مردم پاسداری می کنند و افتخار اين را داريم كه با عملكردمان و با اقداماتمان اعتماد مردم را به دست آورديم و همچنين اعتماد حضرت آقا فرمانده معظم كل قوا را نيز بدست آورديم بطوريكه حضرت آقا در فرمايشاتشان دارند «پلیس باید در مقابل مجرمان بایستد و امنیت مردم را تامین کند، لذا كساني كه درقالب نيروي انتظامي امنيت را، آرامش را و آسايش خيال را براي آحاد مردم فراهم مي كنند در حقيقت مجاهد في سبيل الله هستند».

 

وی خاطر نشان کرد: خداوند را شاکریم که توفیق خدمت گذاری در لباس مقدس نیروی انتظامی به ما عنایت کرده است و از تک تک رزمندگان پلیس در مرکز آموزش محمد رسول الله(ص)، فرماندهی مرزبانی و یگان ویژه استان و  پلیس های تخصصی و از کلیه کارکنان انتظامی که در جای جای خراسان جنوبی با نیت خیر به مردم خدمات رسانی می کنند قدردانی می کنم.

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در اجرای ماموریت ها نیاز به همکاری و همراهی همه سازمان ها، دستگاه ها و مسئولان و مردم را داریم تاکید کرد: این همراهی و همکاری، پلیس را در اجرای ماموریت های پیش رو مسمم‌تر خواهد کرد.

 

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: امیدوارم همه دست در دست هم دهیم که در بحث حفظ آرامش جامعه در زمینه های مختلف قدم برداریم و اجازه ندهیم معاندین و مخالفان به خواسته های خودشان برسند.

کد خبر 1221392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha