اکنون بهترین فرصت برای بستن منافذ نفوذ دشمن است

حجت الاسلام احمد نجنو گفت: بهترین فرصت برای راه اندازی شبکه ملی اینترنت داخلی و اهمیت دادن به آن است و ما باید منافذ نفوذ دشمن را ببندیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۱۵ مهرماه) حجت الاسلام «احمد نجنو» در خطبه های نماز جمعه کهنوج، با تاکید بر لزوم دشمن شناسی، گفت: به هر میزان که ما شناخت خود را نسبت به دشمنان قسم خورده بیشتر کنیم به همان میزان راه مقابله با آنها برای ما آسان تر می شود.

 
امام جمعه کهنوج با اشاره به این که آمریکایی ها در دنیا چهار کشور را دشمن اصلی خود می دانند، بیان کرد: آنها در حوزه سیاسی دشمن خود را روسیه، در حوزه هسته‌ای دشمن خود را کره‌ شمالی، در حوزه اقتصادی دشمن خود‌ را چین و در حوزه اعتقادی دشمن خود را جمهوری اسلامی ایران می دانند.
 
وی با بیان این مطلب که در اسناد محرمانه ایران را رقیب جدی خود می دانند، ابراز کرد: تنها ایران است که می تواند روسیه و چین را با خود بر علیه آنها متحد کند.
 
 حجت الاسلام نجنو ادامه داد: آمریکایی ها برای این که با دشمن اعتقادی خودشان که ایران است مبارزه کنند در اتاق جنگ شان سه میز را به طور جدی بر علیه ما فعال کردند.
 
 خطیب جمعه کهنوج اظهار کرد: آنها با میز اقتصادی یا همان جنگ اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بردند تا له لحاظ اقتصادی با تحریم‌های فلج‌ کننده ملت ایران را از پای در آورند.
 
 وی اضافه کرد: آمریکایی ها میز سیاسی را نیز راه اندازی کردند و تمام تلاش خود را به کار بردند تا جمهوری اسلامی ایران را در دنیا با صدور قطعنامه هایی که در شورای امنیت تصویب کردند منزوی کنند و عرصه را بر جمهوری اسلامی تنگ کنند.
 
حجت الاسلام نجنو عنوان کرد: میز سوم، میز امنیتی است که آنها راه اندازی کردند تا در صورتی که موفق نشدند در آن ۲ میز ملت ایران را از پای در بیاورند آنگاه به سراغ جنگ یا آشوب بروند.
 
امام جمعه کهنوج با اشاره به این که دشمنان یک جنگ ترکیبی چند جانبه را بر علیه ما راه اندازی کرده است، ادامه داد: میدان دار این جنگ ترکیبی آمریکایی ها هستند البته سعودی ها، اسرائیلی ها و انگلیسی ها از نوچه های آنها هستند.
 
وی بیان کرد: هر جا دشمنان احساس ضعف کردند و دیدند که به لحاظ اعتقادی و نظامی دیگر نمی توانند اهداف شوم خود را پیاده کنند آنجا  سراغ اغتشاش و آشوب می روند و برای راه اندازی این آشوب هر بار به بهانه های خاصی متوسل می شوند.
 
حجت الاسلام نجنو یادآور شد: در سال ۸۸ به بهانه سیاسی ( تقلب در انتخابات)، در سال ۹۷ به بهانه بنزین فتنه راه انداختند و امروز به بهانه حجاب و مقابله با آن فتنه انگیزی کردند.
 
خطیب جمعه کهنوج افزود: اگر ما از موضع حجاب کوتاه می‌آمدیم آنها گام بعدی را بر می داشتند و می گفتند؛ مشروب را هم آزاد کنید و همین طور قدم به قدم تا جایی پیش می‌رفتند که دیگر اصل دین را از بین ببرند.
 
 
وی تاکید کرد: اگر ما می بینیم که دشمن این بار آشوب را با موضوع فرهنگی و اعتقادی راه انداخته به این دلیل عدم توجه به جنگ نرمی است که سال ها قبل مقام معظم رهبری نسبت به آن تذکر داده بودند.
 
حجت الاسلام نجنو با اشاره به هشدار رهبری به مسئولان نسبت به فضای مجازی، عنوان کرد: مهمترین ابزار دشمن برای راه اندازی آشوب فضای مجازی است و متاسفانه تا جایی این مسئله پیش رفت که دهه هشتادی های ما تحت تأثیر اینستاگرام و یا فضاهای دیگر مجازی از قبیل گیم‌ نت و انواع بازی هایی که دقیقا شیوه آشوب و نحوه مقابله با پلیس را آموزش می دادند، قرار گرفتند.
 
امام جمعه کهنوج یادآور شد: آنها وقتی که دیدند دهه نودی های ما دارند به میدان می‌آیند از امام زمان شان حرف می‌زنند و سرود سلام فرمانده را با اشتیاق و انگیزه هر چه تمام می خوانند، درصدد اغفال دهه هشتادی ها از طریق فضای مجازی شدند.
 
وی تصریح کرد: به فضل خدا ملت ما بیدار بوده و نظام و رهبر خود را دوست دارند و اجازه نخواهند داد تا پای نحس و کثیف دنیای استکبار و نوچه های آنها در این مملکت باز شود.
 
حجت الاسلام نجنو ابراز کرد: آشوب‌های اخیر فرصتی را به دست ما داد تا جوانان مان و همه کسانی که در دام فضای مجازی قدری اسیر شده بودند را با روشنگری و بصیرت دهی از اسارت رها کنیم و به آغوش نظام برگردانیم.
 
خطیب جمعه کهنوج افزود: اما فرصت دیگری که در دلِ این بحران و آشوب به دست آمد این است که به حساب همه کسانی که شرارت کردند و آن سیاسیون و آن به اصطلاح سلبریتی هایی که جاده صاف کن دنیای استکبار بودند، باید رسیدگی شود.
 
وی با بیان این مطلب که اکنون بهترین فرصت برای بستن منافذ نفوذی دشمن است، اظهار کرد: بهترین فرصت برای راه اندازی شبکه ملی اینترنت داخلی و اهمیت دادن به آن است و ما باید منافذ نفوذ دشمن را ببندیم.
 
حجت الاسلام نجنو خاطرنشان کرد: اکنون که نقشه های شوم دشمنان ما و همه نوچه های آنها برای ملت ایران رو شده است و ما باید تمام سرهای این مارهای سمی را در خارج از مرزهای مان محکم بکوبیم که دیگر جرات نکنند در مقابل ملت ایران و این نظام مقتدر سرکشی کنند و سرشان را بالا بگیرد.
 
امام جمعه کهنوج در خاتمه گفت: بنده از زبان ملت عزیز و ولایتمدار ایران از زبان شما مردم شجاع کهنوج خطاب به همه دنیای استکبار و همه نوچه های آنها از جمله موساد، اسرائیل و سعود می گویم که‌ بدانید که نقشه های شوم شما پیش نرفت و هیچ زمان هم به فضل خدا هم پیش نخواهد رفت.
کد خبر 1221434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha