رونق شرکت های دانش بنیان به حمایت داخلی نیاز دارد

مرتضوی با اشاره به چالش و مشکلات پیش روی عرصه فعالیت های دانش بنیان گفت: رونق شرکت های دانش بنیان به حمایت داخلی و پشتیبانی از فعالان این عرصه نیاز دارد.

«امیررضا مرتضوی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با تاکید بر ضرورت حمایت از جریان فعالیت تشکل های دانش بنیان اظهارداشت: ر رونق شرکت های دانش بنیان به حمایت داخلی و پشتیبانی از فعالان این عرصه نیاز دارد که بخش عمده ای از این حمایت های معنوی است.

 

فعال صنعتی دانش بنیان افزود: خرید محصولات شرکت های دانش بنیان یکی از مهمترین فرصت های حمایتی از این گروه خواهد بود که قدرت و پشتوانه این حوزه را تقویت می کند.

 

وی ادامه داد: بسیاری از تولیدات مصرفی کشور از شرکت های بیرون کشور خریداری و تامین می شود در حالی که زمینه تولید آن در ایران وجود داشته و یا در حال تولید است اما کمتر مورد اقبال عمومی قرار می گیرد.

 

مرتضوی با بیان اینکه بخشی از تولیدات دانش بنیان کشورمان صادر می شود، تصریح کرد: باید این چنین فرصت و ظرفیت مورد توجه و حمایت قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه در مسیر تولید خطا و مشکلاتی وجود دارد، اذعان داشت: این نگرانی ها رفع و آن شرکت تولید کننده فرصت مجدد برای پیشرفت خود پیدا خواهد کرد اما باید به آنان فرصت داد.

 

به گفته این فعال اقتصادی، باید زمینه سازی تولید در بین دانش آموزان ایجاد شود و نسل های جدید را به سمت ایده پردازی و فعالیت و ارتباط با صنعت هدایت کرد.

 

وی یادآورشد: بسیاری از فعالان اقتصادی از دوران دبیرستان و دانشگاه مسیر خود را پیدا کرده  و هدف گذاری داشته اند و این چنین وضعی، آینده را روشن و توسعه اقتصادی را فراهم می سازد.

کد خبر 1221443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha