۱۷۶ طرح انتظامی در گلپایگان اجرا شد

محمدی از اجرای ۱۷۶ طرح مختلف انتظامی در شش ماهه اول سال جاری خبر داد و نتیجه آن را کاهش جرایم مختلف و افزایش کشف و دستگیری ها بیان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «علی اصغر محمدی» در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه شهر گلپایگان، انجام فرائض واجب را دلیلی برکاهش جرایم و آسیب ها در جامعه ذکر کرد و گفت: امنیت یک‌امر پیچیده، عام و فرابخشی است و در هر زمان یا مکان می تواند مورد تهدید واقع شود و اگر مردم نقش خود را به خوبی ایفانکنند، امنیت تولید نمی شود.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان با تقدیر از مردم گلپایگان به دلیل داشتن بصیرت وحفظ هوشیاری در اغتشاشات اخیر، در تشریح عملکرد این نیرو در شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ بیان کرد: جرایم خشن و در سرقت های مسلحانه کاهش صد در صدی یا بدون رویداد بوده است و سرقت های به عنف یا غیر عادی، ۶۷ درصد کاهش داشته است و در برخورد با ناهنجاری ها و اراذل سطح یک، ۶۰ درصد افزایش دستگیری بوده است.

 

وی از اجرای ۱۷۶ طرح با هدف برخورد با سارقان در سطح شهرستان گلپايگان خبر داد و تشریح کرد: سرقت مغازه ۲۵ درصد کاهش، سرقت از  منزل، یک درصد، سرقت داخل خودرو،۲۱ درصد، سرقت از اماکن خصوصی دو درصد کاهش داشته است و در مجموع میزان سرقت ها، دو درصد کاهش داشته و کشفیات سرقت ۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

 

محمدی از افزایش ۷۲ درصدی  دستگیری معتادان متجاهر خبر داد و گفت: پلیس فتا، ۲۰ درصد افزایش کشف و دستگیری در پرونده های سایبری  به کلاهبرداری مجازی با وجود افزایش ۲۵ درصدی ارجاع پرونده داشته است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان به افزایش ۴۸ درصدی کالای قاچاق از نظر ریالی و  کیفی اشاره کرد و افزود: پلیس ۱۱۰، در طول شش ماهه اخیر با یک صد هزار و ۶۵ تماس تلفنی مردم به صورت فوری یا غیر فوری  پاسخ داده است و ۱۲۵ مورد انتقاد و شکایت مردمی در سامانه ۱۹۷ به ثبت رسیده است و مورد بازرسان این نیرو قرار گرفته است.

 


وی به راهنمایی ۱۳ هزار ۷۶۳ نفر مراجعه کننده برای تشکیل پرونده و تشکیل چهار هزار ۱۹۲ پرونده قضایی اشاره کرد و ادامه داد: هزار و ۱۸ مورد انواع گواهی نامه در شهرستان گلپايگان صادر شده است و کاهش ۲۱ درصدی تصادفات منجر به فوت در حوادث جاده ای شاهد بودیم.


در ادامه از تلاش های سه نفر از نیروی انتظامی تقدیر شد و مسئولان  فراجای شهرستان گلپايگان در میزخدمت پای صحبت مردم نشستند./

کد خبر 1221448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha