بازی در زمین دشمن ایجاد ناامنی و خیانت به جامعه است

حجت الاسلام محمدیان با تاکید بر اینکه بازی در زمین دشمن باعث ایجاد ناامنی و خیانت به جامعه است، گفت: نقش دشمن و پشت صحنه اغتشاشات اخیر را در کلام کسانی که دم از حقوق بشر می زنند می توان یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام «محمد محمدیان» در خطبه های نماز امروز(جمعه، ۱۵مهر) با تبریک هفته نیروی انتظامی و فراجا اظهار کرد: زحمت کشان فراجا در باب امنیت داخلی و مرزها، موضوعات مختلفی را به دوش می کشند.

 

امام جمعه سنگر با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «در این اتفاقاتی که رخ داد عزیزان ما در نیروی انتظامی مظلوم واقع شدند»، گفت: هنوز چیزی ثابت نشده و شاید خطای یک نفر را به زحمات کل یک نیرو بخواهیم مرتبط کنیم واقعا ظلم و جفا و در زمین دشمن بازی کردن است.

 

وی با تاکید بر اینکه نباید امنیت جامعه را زیر سوال برد، تصریح کرد: این خودش ایجاد ناامنی و خیانت به جامعه است.

 

محمدیان افزود: در کشوری مانند آمریکا در همین یکی دو سال مشاهده کرده اید که پلیس با هزار نفر از زنان چگونه برخورد کرده است، چه کسانی به پلیس هجمه وارد کردند و کجا متهم به لغو حقوق بشر شده اند.

 

وی با بیان اینکه دنیا جنگلی بیش نیست و حقوق بشر داستان سرایی است که خودشان درست کرده اند، ادامه داد: یمن را مشاهده کنید، عراق و سوریه و جنایاتی که در منطقه خاورمیانه انجام می شود را ببینیدکه گویای همه چیز است.

 

محمدیان افزود: عربستان سعودی کشوری است که سر از تن یک زن بخاطر یک مطالبه اجتماعی جدا می کند و به خاطر یک توییت 40سال حبس برایش در نظر می گیرند، سکوت جامعه بین المللی را در آنجا ببینید.

 

وی تصریح کرد: اما در ایران بخاطر یک اتفاق این همه مملکت را به آشوب کشیده اند و چند نفر را کشتند، بعضی ها را سوزاندند و از هر دو گروه  خانواده ها مصیبت زده شدند و در اینجا باید نقش دشمن و پشت صحنه را، دید.

 

*رهبری میدان را خوب تشریح کردند
محمدیان در ادامه با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری اظهار کرد: حضرت آقا میدان را خوب تشریح کردند و اینکه چه باید کرد، اهمیت امنیت و کم لطفی که به نیروهای انتظامی شده است را هم بیان کردند، به تفکیک کسانی که سر هیجانات به میدان آمدند و یا کسانی که لیدر و معاند این نظام هستند اشاره کردند و جهاد تبیین را در این مسیر مهم دانستند.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری هنرمندان و ورزشکاران را سالم توصیف کردند و اظهار داشتند که قرار نیست هر کس در یک گوشه ای حرفی زد ما آن را ادامه بدهیم چرا که زیاد اهمیت ندارد، افزود: ما هنرمند و ورزشکار مومن انقلابی کم نداریم.

 

محمدیان همچنین اذعان کرد: کسانی که از اقوام طوایف ما بودند مانند کردها، بلوچ ها و...، مردمی هستند که ایران را دوست دارند و مهربان و مهمان نوازند ولی یه عده ای به دنبال تفرقه و ناامنی بودند که الحمدالله به اهداف خودشان نرسیدند.

 

وی اذعان کرد: حضرت آقا بحث منافقین، تجزیه طلبان، سلطنت طلبان و کسانی که از نوادگان آنان و ساواک هستند و نفرت از این انقلاب دارند را جدا دانستند و تاکید کردند که می بایست دستگاه قضایی هر جرمی که آنان مرتکب شده اند را بدون رافت اسلامی برخورد کند تا تکلیف ما با آنها، مشخص شود.

 

*ضرورت پایش تصویری در سنگر
محمدیان با ابراز خرسندی از اینکه در منطقه سنگر اتفاق خاصی نیفتاد افزود: زحمات نیروهای سپاه، بسیجی هایی که در این ایام شب و روز زحمت کشیدند و زحمات شبانه روزی نیروهای  انتظامی و از همه مهمتر زحمات مردم متدین انقلابی سنگر بود که اجازه نمی دهند ضد انقلابی در اینجا میدان داری کنند.

 

وی با تاکید بر پایش تصویری که جزو ضروریات امنیتی برای شهر است خاطر نشان کرد: موضوعی که باید به جد در کمیته برنامه ریزی شهرستان مورد پیگیری باشد پایش تصویری بخش سنگر است که بسیار در وضعیت بدی است.

 

محمدیان با تاکید بر اینکه، وسعت و گستره بخش سنگر به گونه است که ما هم از تعداد نیرو و هم از جهت امکانات با کمبودهایی روبرو هستیم که می بایست تدابیر ویژه ای نسبت به آن در استان اتخاذ شود گفت: بخش های کوچکتر از سنگر حتی در روستاها پایش تصویری در محل ورود و خروج دارند اما متاسفانه ما در این زمینه ضعیف هستیم و حتی، میدان های ما کاهش تصویری درستی ندارند.

 

کد خبر 1221449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha