پنج اداره فرهنگ و ارشاد جدید در اصفهان راه اندازی می شود

تمنایی با اشاره به توسعه زیرساخت های فرهنگی و هنری و ایجاد چهار شهرستان جدید در استان اصفهان گفت: چهار اداره در این مناطق یک مرکز اداری در فولاد شهر راه اندازی می شود.

«علی تمنایی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با بیان اینکه در دولت قبل چهار شهر از شهرستان اصفهان مستقل به بر اساس تقسیمات کشور تبدیل به شهرستان مجزا شدند، اظهارداشت: هرند، کوهپایه، ورزنه و جرقویه دارای فرمانداری مستقل هستند و ادارات دولتی در این مناطق فعال می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان افزود: چهار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مناطق با ایجاد زیرساخت ها ایجاد و خدمات فرهنگی توسعه می یابد.

 

وی اضافه کرد:  یک مرکز اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در فولاد شهر به منظور ارائه خدمات این حوزه راه اندازی می شود.

 

به گفته تمنایی، پیگیری تاسیس ادارات این بخش های استان در حال انجام و با تعامل بین فرمانداری ها و ایجاد ساختار سازمانی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این امر به مرحله عمل می رسد.

 

وی به توسعه خدمات فرهنگی و ایجاد عدالت در این عرصه برای کل استان خبرداد و گفت: همسو با سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محرومیت زدایی فرهنگی با اجرای طرح ها و توزیع عادلانه اعتبارات انجام می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان خاطرنشان کرد: توزیع اعتبارات بر اساس ارائه طرح و بررسی در شورای ارزیابی و داوری انجام و به موسسات و شرکت های غیرتجاری دارای شناسه اقتصادی تعلق می گیرد تا طرح را اجرا کنند.

 

وی یادآورشد: سال گذشته اعتبارات با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در نقاط مختلف بر اساس طرح ارائه شده توزیع شد.

 

کد خبر 1221457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha