دشمنان با تفرقه افکنی به دنبال ایجاد مانع در مسیر پیشرفت ایران هستند

کبیری گفت: دشمنان ایران اسلامی گاه با ایجاد ناامنی و گاه با ایجاد تفرقه و بر هم زدن مسیر پیشرفت و ایجاد اخلال در برنامه های نظام، برای عقب انداختن ایرانیان از مسیر تکامل و پیشرفت تلاش می ‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «ابوالحسن کبیری» در نشست هم اندیشی با اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان بیان کرد: زمانی که انسان به حد و مرز خود قائل و قانع نباشد، مجبور است در جهت گسترش داشته ها نسبت به تحمیل اراده و عقاید خود بر طرف مقابل اقدام کند که همین امر سبب آغاز تمامی جنگ ها در جهان است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین افزود: در رژیم گذشته کشورهایی مانند آمریکا با سلطه بر ایران ضمن تخلیه منابع زیر زمینی با استقرار ادوات جنگی و مستشاران نظامی، این کشور را به سنگری برای دفاع از خود تبدیل کرده بودند که این حرکت را می توان نمونه بارزی از قانع نبودن یک کشور به داشته های خود دانست.

 

وی با اشاره به موانع پیش روی انقلاب در آغازین لحظات شکل گیری اضافه کرد: در زمانی که دنیا به 2 قسمت بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود و حکومت هایی حریص در پی اخذ منافع ناحق خود از دیگر کشور ها بودند، انقلاب اسلامی شکل گرفت و این انقلاب در اولین قدم برای گرفتن قدرت از رژیم ستم شاهی وارد یک تقابل داخلی و پس از آن برای برهم زدن توازن بلوک شرق و غرب و بیرون راندن ظالمان از این خاک وارد جنگ خارجی شد.

 

کبیری تصیح کرد: دشمنان ایران اسلامی گاه با ایجاد ناامنی و گاه با ایجاد تفرقه و بر هم زدن مسیر پیشرفت و ایجاد اخلال در برنامه های نظام، برای عقب انداختن ایرانیان از مسیر تکامل و پیشرفت تلاش می ‌کنند.

 

وی یادآور شد: ایران در تمامی برهه ها به دلیل داشتن منابع، استقلال و قرار گرفتن در مسیر پیشرفت، دشمنانی را در مقابل خود داشته است و امروز اغلب تحرکات از همین تفرقه‌ های دشمن، انتشار اخبار دروغ در فضای مجازی و ناآگاهی برخی نفرات شکل می ‌گیرد به همین سبب باید با بصیرت نقشه ‌های دشمنان را شناسایی و خنثی کنیم.

کد خبر 1221511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha