سازمان ها در گام دوم انقلاب برای گره گشایی از کار مردم نقش آفرینی کنند

سردار ناظری گفت: از همه سازمان ها می خواهیم در گام دوم انقلاب برای گره گشایی از کار مردم بصیر و قدرشناس و موقعیت شناس نقش آفرینی کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردارعبدالرضا ناظری، شنبه(۱۶مهر) در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در کرمان به مناسبت هفته ملی فراجا شعار امسال هفته فراجا را "پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس" دانست.

 

 

 

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با بیان اینکه پلیس در اقصی نقاط استان در تامین نظم و امنیت و خدمت رسانی به مردم به تاسی از شهداء و همرزمان شهید خود جانفشانی می کند؛ یک سال اخیر را سالی پر فراز و نشیب در اجرای ماموریت های انتظامی عنوان کرد.
 

 

 

وی افزود: در پهنه 183 هزار کیلومتری استان کرمان و طول بیش از دو هزار و 200 کیلومتر مرز مشترک با استان های همجوار و در شهرها و بیش از 29 هزار کیلومتر محورهای استان و وانفسای کرونا صعود و نزول روند این بیماری ماموریت های همکاران ما را پیچیده تر و سخت تر می کرد.

 

 

 

سردار ناظری همچنین درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح را یکی دیگر از ماموریت های پیچیده نیروی انتظامی استان عنوان و بیان کرد: همرزمان عزیزی چون مهدی توسنگ، علی برزگرپور، بشنام، تاجیک خدادادی و آخرین شهید در مصاف با اخلال گران در امنیت مردم "اسماعیل جلالی صدر" را تقدیم نظام اسلامی کردیم.

 

 

 

وی خدمات انتظامی، ترافیکی، تلاش برای حفظ امنیت و سلامت مردم را گوشه ای دیگر از ماموریت های پلیس خواند و اظهار کرد: در حوادث اخیر آنجایی که ضدانقلاب و معاندین به دستور استکبار جهانی و صهیونیست قصد اخلال در نظم، آرامش و امنیت جامعه را داشت پلیس ایستاد.

 


 

سردار ناظری در همین رابطه ادامه داد: در پهنه شهرهای استان کرمان با همکاری سپاه، بسیج و ارتش و سایر رده های امنیتی و قضایی با حضور مقتدرانه شورای تامین کف خیابان ایستادند و اجازه ندادند به اموال، جان و حریم و ناموس مردم تعدی بشود تا عده ای اغتشاش گر بخواهند آرامش مردم و کسب و کار و آموزش مردم و جوانان را به خطر بیندازند.

 

 

 

وی در خطاب به همکارانش گفت: دلاورانه ایستادید و از مردم دفاع کردید و مزد خود را در صحنه ها و راهپیمایی هاو حمایت های جانانه مردم و مسئولان به ویژه ائمه جمعه گرفتید؛ از عملکرد شما در کشور و استان تجلیل شد.

 

 

 

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان اعلام کرد: آماده ایم بستر امن و آرامی را مانند سال گذشته برای ارائه خدمت و عملکرد سازمانی همه دستگاه ها در سطح استان فراهم کنیم و در ماموریت همه نهادها تکلیف و حضور داریم.

 

 

 

وی تصریح کرد: در فعالیت های سیاسی، فرهنگی، آموزشی و اجتماعی و حوزه های خدمت به مردم هم آماده هستیم بستر امن و آرامی را در سطح استان فراهم کنیم و آماده ایم با برخورد قاطعانه با کسانی قصد اخلال در نظم، امنیت و آرامش مردم دارند و همچنین برای حفظ دستاوردها و ارزش های انقلاب جانفشانی و تکلیف خود را ادا کنیم.

 

 

 

سردار ناظری با تاکید بر اینکه از همه سازمان ها می خواهیم در گام دوم انقلاب برای گره گشایی از کار مردم بصیر و قدرشناس و موقعیت شناس نقش آفرینی کنند؛ خواستار همکاری مسئولان اجرایی در حل مسائل معیشتی و مسکن همکاران انتظامی شد.
 

 

 

وی تاکید کرد: لازم است در شهرستان ها به زیرساخت های انتظامی و تامین مسکن همکاران توجه شود.

کد خبر 1221534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha