برگزاری کلاس های آموزش قرآن کریم در کانون «شهدا» امام قیس

اسماعیلی گفت: کلاس های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم با حضور عموم مردم و ۲ بخش خواهران و برادران در طول هفته در مسجد امام حسین (ع) روستای امام قیس برگزار می شود.

«زهره اسماعیلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کلاس های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم با حضور عموم مردم و ۲ بخش خواهران و برادران در طول هفته در مسجد امام حسین (ع) روستای امام قیس برگزار می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام حسین (ع) روستای امام قیس در ادامه افزود: برگزاری کلاس های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم تاثیر زیادی در اشاعه فرهنگ قرآنی دارد.

 

اسماعیلی بابیان اینکه قرآن کریم بسیاری از مشکلات زندگی انسان برطرف می کند ابراز کرد: روخوانی و روان‌خوانی، تجوید، صوت و لحن، حفظ، تجوید و مفاهیم از رشته ‌هایی کلاس های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در مسجد امام حسین (ع) روستای امام قیس است.

 

وی، جذب جوانان و نوجوانان به مساجد، تشویق جوانان و نوجوانان به خواندن صحیح و حفظ قرآن کریم را ازجمله اهداف برگزاری کلاس های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در مسجد امام حسین (ع) روستای امام قیس عنوان کرد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام حسین (ع) روستای امام قیس بابیان اینکه استقبال عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان از کلاس های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم مطلوب است گفت: استفاده از اساتید مجرب موجب شده است تا علاقه مندان زیادی برای حضور در کلاس های آموزشی روخوانی و روان خوانی قرآن کریم شرکت کنند.

 

کد خبر 1221563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha