شورای هماهنگی طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی کودکان و نوجوانان تشکیل شد

با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان شورای هماهنگی طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی کودکان و نوجوانان در جنوب کرمان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۱۷ مهرماه) با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان شورای هماهنگی طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی کودکان و نوجوانان در جنوب کرمان  تشکیل شد.

 

«بهرام مسلمی مهنی» در این نشست با بیان این مطلب که تعامل، هم افزایی و همگرایی دستگاه های متولی فرهنگ می تواند تاثیر بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد، گفت: در صورت تحقق این مهم، ما شاهد کاهش آسیب های اجتماعی خواهیم بود.

 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تصریح کرد: همه ما به عنوان متولیان فرهنگ باید در راستای کاهش آسیب های اجتماعی گامی برداریم بنابراین این مهم را از کودکان شروع کنیم.
 
وی اظهار کرد: موسسه فرهنگی و هنری پدیده سخن در حال اجرای طرح خوبی در این زمینه با همکاری نهادهای آسیب پذیر از جمله کمیته زندان بهزیستی و آموزش و پرورش است.
 
مسلمی مهنی خاطرنشان کرد: هر برنامه ای که از مقوله هنر باشد قطعا اثر گذاری بیشتری نسبت به سایر برنامه ها در کاهش آسیب های اجتماعی خواهد داشت.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان کرد: امروز اصلی ترین خلا، ضعف در حوزه سواد رسانه ای است بنابراین برای رفع این خلا باید ارتباط خوبی با همه حوزه ها داشته باشیم و سواد رسانه ای را به صورت جدی پی بگیریم.
 
وی در خاتمه عنوان کرد: تعامل و همکاری بین نهادهای مرتبط فرهنگی می تواند رخدادهای فرهنگی بسیار خوبی را در منطقه رقم زند.
کد خبر 1221566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha