امنیت لازمه حیات / نیروی انتظامی خادم ملت و حافظ امنیت است

سردار الهی با بیان اینکه نعمتی است که هیچ جایگزینی ندارد، گفت: امروز فراجا گوش به فرمان ولایت در راستای خدمت رسانی به مردم و در راستای حفظ امنیت از هیچ تلاش و کوششی حتی اهدای جان خود دریغ نمی کند.

سردار « یحیی الهی» امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با گرامیداشت هفته فراجا، اظهار داشت: استان لرستان 6 هزار و546 شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب کرده است.

 

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به توطئه های دشمنان برای ایجاد اغتشاش و نا امنی، افزود: دشمنان با آشوب و جو سازی به دنبال آسیب به امنیت این مردم و تضعیف سازمان انتظامی هستند و سعی در جدایی و تفرقه بین مردم و انتظامی دارند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان سخت در اشتباهند و کور خوانده اند، ادامه داد: چون پلیس از مردم و برای مردم و شعار آن "پلیس خادم مردم و مردم حامی" پلیس می باشد.

 

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه لازمه حیات امنیت است، نعمتی است که هیچ جایگزینی ندارد، اذعان داشت: به همین دلیل همیشه یکی از دغدغه های انبیا و اولیا بوده و سعی می کردند جامعه را از عواقب شوم ناامنی نجات و لذت و حلاوت امنیت را به آنها بچشانند.

 

سردار الهی افزود: پلیس امروز پناهگاه و امین مردم است و به نوعی حافظ جان و مال و ناموس و ارزش های دینی است و در این راستا جهادگونه و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، مجاهدان فی سبیل الله خواهد بود و امنیت مردم برابر شعار سال که می گوید پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس خط قرمز ما است و با کسی که بخواهد امنیت مردم را از هر نظر خدشه دار کند قاطعانه برخورد و مقابله خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: شعار ما، عمل ما و تعهد ما در انتظامی این است که دفاع مقدس هنوز ادامه دارد و ما ادامه دهندگان 8 سال دفاع مقدس هستیم و امروز فرزندان شما درس گرفته و تربیت یافته مکتب امام حسین (ع) هستند، مکتبی که درس ایثار و شهادت طلبی ، از خودگذشتگی ، وفا و ولایت مداری به ما آموخت.

 

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ، خوشبختانه استان ولایت مدار و شهید پرور لرستان، از نظر فرهنگی و فرهیختگی بهترین جایگاه در کشور را دارد و دارای مردمی قانونی مدار و وظیفه شناس هستند گفت: وظیفه پلیس رافت اسلامی و خدمت و نوکری به این مردم است.

 

فرمانده انتظامی لرستان اظهار کرد: اقتدار پلیس برای کسانی است که بخواهند امنیت این مردم عزیز را خدشه دار کنند و بدانند که پلیس با سرپنجه فولادین و قوی با آنان برخورد خواهد کرد، چرا که پلیس همیشه در حال دفاع از حق مظلوم و مقابله با ظالم است.

 

سردار الهی خاطرنشان کرد: دشمنانی که با آشوب و جو سازی به دنبال آسیب به امنیت این مردم و تضعیف سازمان انتظامی هستند و سعی در جدایی به تفرقه بین مردم و انتظامی دارند سخت در اشتباه هستند و کور خوانده اند، چون پلیس از مردم و برای مردم و شعار آن پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس می باشد.

کد خبر 1221592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha