دشمن به دنبال آن است که استقلال و آرامش مردم کشور را به خطر اندازد

حیدری گفت: دشمن کینه توز همواره به دنبال ضربه زدن به کشور و مردم بوده و در تلاش است تا استقلال و آرامش مردم را به خطر اندازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، «غلامعلی حیدری» امروز (شنبه ۱۶ مهر) در صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمن با روش ها و اشکال گوناگون درصدد ضربه زدن به کشور است و این بار نیز تلاش کرد تا با ایجاد تفرقه و به خطر انداختن امنیت کشور توطئه های خود را عملی کند.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این در حالی است که حضور با بصیرت مردم به دشمنان قسم خورده کشور اجازه نداد تا برنامه های خود را عملیاتی کنند و بار دیگر دشمن در مقابله با مردم کشور ناکام ماند.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دشمن را نباید هیچگاه دست کم گرفت چراکه همواره به دنبال منافع نامشروع خود است و از هیچ تلاشی در این راستا فروگذار نمی کند.

 

حیدری خاطرنشان کرد: بدخواهان کشور می خواستند اموال عمومی و بین المال را تخریب کنند اما وحدت مردم و حضور مقتدر نیروهای مسلح این اهداف شوم دشمن را ناکام گذاشت.

 

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی به نقش این نیروهای جان بر کف در دفاع از کیان کشور و تامین امنیت مردم اشاره کرد و گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مدال افتخاری برای نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی است.

 

حیدری افزود: زیر سایه ولایت فقیه و با وحدت و همبستگی می توان همه فتنه های دشمن را خنثی کرد و بر تعالی و رشد و آبادانی کشور افزود.

 

کد خبر 1221603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha