دشمن به دنبال فاصله انداختن بین مردم و فراجا است

غیرتی با بیان اینکه دشمن به دنبال فاصله انداختن بین مردم و فراجا است، گفت: دشمن به دنبال این است تا نیروی انتظامی را از چشم مردم بیندازد بنابراین تقویت نیروی انتظامی در راستای تقویت نظام قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدرضا غیرتی امروز (۱۶ مهر) در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان زیرکوه اظهار داشت: امنیت جزو ضروریات هر جامعه بشری است که همه اندیشمندان جهان بر این امر اتفاق نظر دارند و بدون امنیت هیچ چیز به معنای واقعی خود ایجاد نخواهد شد.

 

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه نیروی انتظامی باید پناه مردم باشد، ادامه داد: نام پلیس همانقدر که برای قانون شکنان باید دلهره آور باشد برای مردم آرامش زا و امنیت آور است و برای ایجاد آرامش و امنیت، پشتیبانی نیروی انتظامی از طرف آحاد مردم لازم و ضروری است.

 

وی در ادامه بیان کرد: امروز شاهد آن هستیم که دشمن فراجا را هدف قرار داده و سعی دارد رابطه صمیمی فراجا با مردم را به خطر بیندازد و امروز دشمن با ترفند های مختلف وارد میدان شده و از نوجوانان میهن اسلامی شروع کرده و سعی دارد با قشری که هنوز به بلوغ فکری نرسیده اند استفاده نماید و آن ها را در برابر فراجا قرار دهد.

 

غیرتی با بیان اینکه امروز رمز موفقیت دشمن در آن خواهد بود که نیروی انتظامی را از چشم مردم بیندازد، افزود: بنابراین، تقویت نیروی انتظامی تقویت نظام است و شعار امسال هفته نیروی انتظامی هم بیان کننده این موضوع است.

 

فرماندار زیرکوه در پایان گفت: جهت مقابله با نقشه های دشمن، نیروی انتظامی باید ارتباط و صمیمیت و دوستی و انسجام را بین خود و مردم تقویت کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1221621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha