برگزاری دومین همایش علمی «احیای میراث امام علی(ع)»  در عراق

دومین همایش علمی «احیای میراث امام علی(ع)» با عنوان «بعد اداری و قواعد حکمرانی خوب در میراث امام علی(ع)» در دانشگاه کوفه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز بین المللی رسانه، دومین همایش علمی احیای میراث امام علی(ع) با عنوان (بعد اداری و قواعد حکمرانی خوب در میراث امام علی(ع)» به همت آستان مطهر علوی و با همکاری مرکز مطالعات المرایا ومسجد کوقه و دانشکده های اقتصاد و ادبیات در دانشگاه کوفه و با مشارکت بخش امور فکری و فرهنگی آستان مقدس حضرت عباس(ع) برگزار شد.

دکتر سلیم الجصانی، عضو شورای اداری آستان مطهر علوی گفت: در این همایش شماری از پژوهشگران و محققان شرکت کردند. شرکت کنندگان در این همایش مقالات پژوهشی خود را در زمینه الگوی مدیریت اسلامی در دوره امام علی(ع) و رویکرد و دیدگاه امام را ارایه کردند. این آستان حمایت لجستیکی از این همایش را انجام داده است.

 

از سوی دیگر، استاد حیدر الزورکانی، مسئول مرکز المرایا، گفت: این همایش امتداد همایش سال گذشته است که به طور آنلاین با نظارت دبیرخانه آستان مطهر علوی برگزار شد. هدف از برگزاری این همایش تقویت اعتماد جوانان به میراث شان درباره امیرالمومنین(ع) است. دراین همایش 35 پژوهش با مشارکت بیش از 42 پژوهشگر و محقق از سراسر دانشگاه های عراق ارایه شد.

دکتر یوسف الطائی، رئیس دانشکده اداری و اقتصادی در دانشگاه کوفه گفت: این همایش به مسائلی اهمیت می دهد که در زمان کنونی به آن نیاز داریم به خصوص روند سازماندهی، برنامه ریزی و هدایت.

 

کد خبر 1221624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha