امنیت و اعتماد، ثمره حضور نیروی انتظامی مقتدر در جامعه است

آیت الله علما،گفت:امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط ثمره حضور نیروی انتظامی مقتدر در جامعه است.

آیت‌الله مصطفی علما در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی با شعار (پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس) گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی پلیسی مردمی است که مدارا و مهربانی با مردم و قاطعیت برخورد با اغتشاشگران و برهم زنندگان آرامش جامعه از ویژگی های بارز آن است.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ،افزود: تامین آسایش برای مردم شریف و مومن ایران قوی، تحت ولایت و فرماندهی فقیهی پارسا و روشن ضمیر، افتخاری است که پروردگار متعال به آنها ارزانی داشته است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی حافظ امنیت کشور و مرزها هستند و باید بدانند که مقام معظم رهبری بر اقتدار و مظلومیت شما اذعان دارند و مطمئن باشید مردم قدرشناس کشور ارزش فداکاری و ایثار شما را می‌دانند.

 

 

آیت الله علما با تاکید بر اینکه در آموزه های دینی ما، از امنیت به عنوان یکی از نعمت های مغفول مانده در اذهان مردم یاد شده است، تصریح کرد: حقیقتا با نگاهی به اوضاع بی سامان کشورهای منطقه در بعد امنیتی، به نقش بی بدیل نیروی خدوم انتظامی در برقراری امنیت و نظم در سطح کشور پی خواهیم برد.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، اظهار کرد: مسئولان نیروی انتظامی زحمات و گام‌های موثری را تحت زعامت فرماندهی کل قوا دارند و در ایجاد امنیت چه در مرزها و چه در شهرها جانفشانی می کنند و هزینه می دهند.

 

 

 

کد خبر 1221625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha