مکتب سردار دل ها شاخص فعالیت های نیروهای انتظامی است

سرهنگ سلمانی با اشاره به اینکه امروز فراجا مکتب سردار دل ها را الگو و شاخص فعالیت های خود قرار داده است، گفت: ارائه خدمات فراجا تنها متعلق به مردم، قبیله، قوم و طایفه یا منطقه خاصی نیست بلکه متعلق به همه آحاد جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سرهنگ هادی سلمانی امروز (۱۶ مهر) در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان زیرکوه اظهار داشت: افتخار فراجا خدمت رسانی به مردم است و به عنوان یک نهاد خدمت گذار اصلی ترین وظیفه اش مقابله با ناامنی و تامین امنیت است.

 

فرمانده انتظامی زیرکوه در ادامه بیان کرد: امروز فراجا این افتخار را دارد که همراه با سایر نیروهای مسلح در طراز انقلاب اسلامی حرکت می کند.

 

وی با بیان اینکه پلیس اسلامی رویکرد جامعه محوری دارد، ادامه داد: تعامل با اقشار جامعه مدنظر پلیس بوده است و ارائه خدمت فراجا به مردم قوم، قبیله، طایفه و منطقه نمی شناسد بلکه متعلق به همه جامعه است.

 

سرهنگ سلمانی در ادامه گفت: هوشیاری در برابر تهدیدات و توطئه های استکبار جهانی از موضوعاتی است که تکلیف بزرگی بردوش همه گذاشته است و امیدواریم که در این راستا بصیر باشیم و بتوانیم نقشه های شوم دشمن را شناسایی کنیم.

 

فرمانده انتظامی زیرکوه با اشاره به اینکه شاکله فراجا بر مبنای ولایتمداری شکل گرفته است، افزود: امروز فراجا مکتب سردار دلها را الگو و شاخص قرار داده چرا که اصلی ترین شاخصه حاج قاسم ولایتمداری و ولایت پذیری بود.

 

وی در پایان عنوان کرد: در تمامی مقوله های امنیت ساز، وضعیت فراجا به لطف همکاری مردم و مسئولین و تلاش همکاران ما مثبت است.

 

کد خبر 1221630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha