دشمن از طریق «رواج شک» درصدد فاصله انداختن بین مسئولان و مردم است

حجت الاسلام اسماعیلی گفت: دشمن از طریق فضای مجازی می خواهد شک را در جامعه رواج دهد و مردمی که بدنه اصلی نظام هستند را از مسئولان جدا کنند لذا نسبت به فضای مجازی باید حساس و حضور حداکثری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام ابراهیم اسماعیلی امروز (16 مهر) در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شهرستان خوسف، اظهار کرد: هیچ نعمتی بالاتر از امنیت برای جامعه وجود ندارد اما این نعمت امنیت چگونه پاسداری و چگونه به خطر می افتد؟

 

 

امام جمعه خوسف با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است نوجوانان و جوانان که سرمایه های ما هستند را از مسیر ارزش ها خارج کند، افزود: در مسئله امنیت باید مراقبت کنیم، مولفه‌های متعددی در امنیت وجود دارد که همه کسانی که مسئولیتی دارند باید برای تعمیم این مولفه‌ها تلاش کنند که یکی از مولفه های مهم که امنیت ساز است؛ قدرت است و قدرت از طرق مختلفی به دست می آید که یک از راه ها علم است.

 

 

وی ادامه داد: علم در هر موضوعی که باشد قدرت ساز است، اقتدار جمهوری اسلامی به واسطه قدرتی است که حاصل شده است این قدرت توسط نیروهای مسلح، نظامی و انتظامی بدست آمده است چراکه همه تلاش خود را در راستای فرمایشات امام راحل به کار گرفته اند.

 

 

امام جمعه خوسف با بیان اینکه ولایت مداری نیروهای انتظامی در سطح عالی است، گفت: دشمن از طریق فضای مجازی می خواهد شک را در جامعه رواج دهد و مردمی که بدنه اصلی نظام هستند را از مسئولان جدا کنند لذا نسبت به فضای مجازی باید حساس و حضور حداکثری داشته باشیم.

 

 

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی همواره تلاش می کند امنیت را برای همه مردم تامین کند اما امنیت دو روی یک سکه است که یک روی آن امنیت برای مردم، مستضعفان و برای کسانی که دل در گرو نظام دارند و روی دیگر ناامنی برای گناهکاران، سارقان، منافقین است.

 

 

امام جمعه خوسف گفت: نیروهای مسلح ایران در مقابل اهریمن‌ها ایستادگی خواهند کرد و این کشور را برای منافقین ناامن می کنند. این نیروهای جان بر کف برای قاچاقچیانی که مقوله تولید و اقتصاد را برهم می زنند و بنیان خانواده ها را بر هم می زنند ناامنی ایجاد می کنند.

 

 

وی تصریح کرد: اگر می خواهیم امنیت ایران پایدار بماند باید قدر امنیت آفرینان میهن را بدانیم، این فرهنگ اسلام ناب محمدی است با ایمان قدردان نیروهای امنیت آفرین هستیم و در مقابل یاوه گویانی که قصد جسارت بر نیروهای امنیتی را دارند می ایستیم.

 

 

 

 

 

کد خبر 1221662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha