صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان اردبیل برگزار شد

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان اردبیل با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی امروز ۱۵ مهرماه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از استانداری اردبیل، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان اردبیل با حضور آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، «سید حامد عاملی» استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی امروز 15 مهرماه برگزار شد.

 

آیت الله «سید حسن عاملی» در این مراسم با بیان این‌که هر روز و هر هفته، روز و هفته نیروی انتظامی بوده و همواره امنیت کشور را مدیون نیروی انتظامی هستیم، گفت: جایگاه نیروی انتظامی در حراست از جان و مال و فرزندان ملت ستودنی بوده و مردم هرگز از نیروی انتظامی جدا نخواهند بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به تلاش‌های دشمنان در طول انقلاب برای به مخاطره انداختن امنیت کشور  و اقدامات ایثارگرانه نیروی انتظامی در مقابله با دشمنان، اظهار داشت: در مقام ارزش‌گذاری در سطح دنیا و در تعیین امنیت، هیچ نیرویی به پای نیروی انتظامی ایران نمی‌رسد.

کد خبر 1221666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha