بیش از ٧٠ درصد از جامعه حامی عفاف و حجاب هستند

آیت الله دژکام گفت: طبق راستی آزمایی انجام گرفته بیش از ٧٠ درصد از جامعه حامی عفاف و حجاب هستند و باید با برگزاری اجتماع بانوان عفاف و حجاب در شیراز به حامیان حجاب روحیه دهیم و این کار مصداق دروغ پراکنی دشمن و مخالفان حجاب خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، آیت الله لطف الله دژکام، امروز شنبه (16 مهر) در شورای فرهنگ عمومی استان فارس ضمن گرامیداشت هفته وحدت گفت: برگزاری جشن های هفته وحدت باید به صورتی باشد که مردم محور برگزاری آنها باشند و در فارس باید برنامه های خوبی به مناسبت هفته وحدت و به نشانه اتحاد مسلمین برگزار کنیم.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز افزود: اگر امروز شاهد نقشه و مخالفت دشمن بیش از سایر مواقع هستیم دلیلش موفقیت های جمهوری اسلامی است و دشمن با نقشه برای برگزاری اغتشاشات سعی کرده است تا دستاوردهای ما در عرصه بین الملل و سفر اخیر رئیس جمهور را کمرنگ و تضعیف کند.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران در حال انجام فعالیت‌ های ویژه بر علیه تمدن‌ های غربی است که تداوم آن موجب از بین رفتن تمدن غربی و حرکت آزادی خواهان جهان به سمت تمدن اسلامی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در فارس با تاکید بر لزوم ابتکار عمل برای انجام فعالیت ‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه بیان کرد: جنبش‌های اسلامی و ملت مسلمان ایران در این راستا باید تلاش کنند و باید بدانیم انجام اقدامات امنیتی در جامعه با هدف حفظ مسیر اقتصادی و پیشرفت کشور به انجام می رسد.

وی با تاکید بر لزوم ایفای نقش هر فردی در جامعه در مسئولیت خود ادامه داد: در انجام برنامه های فرهنگی باید برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داشته باشیم تا با تمام قوا در عرصه جهاد فرهنگی اقدام کنیم.

آیت الله دژکام با تاکید بر موضع عفاف و حجاب در جامعه گفت: طبق راستی آزمایی انجام گرفته بیش از ٧٠ درصد از جامعه حامی عفاف و حجاب هستند و باید با برگزاری اجتماع بانوان عفاف و حجاب در شیراز به حامیان حجاب روحیه دهیم و این کار مصداق دروغ پراکنی دشمن و مخالفان حجاب خواهد بود.

کد خبر 1221689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha