تماشاخانه های سیار کانون به مناطق کم برخوردار می روند

تماشاخانه های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با هفته ملی کودک به مدت یک ماه به مناطق محروم می روند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، تماشاخانه های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با هفته ملی کودک به مناطق کم برخوردار و محروم اعزام می شوند تا برنامه های متنوعی در حوزه های فرهنگی، هنری و دینی برای کودکان و نوجوانان سراسر کشور اجرا کنند. این تماشاخانه ها سفر و برنامه های خود را به مدت یک ماه در نظر گرفته اند.

 

 گروه اول تماشاخانه سیار سفر خود را از جمکران آغاز کرد و در روزهای ۱۳ و ۱۴ مهر به استقبال هفته ملی کودک رفت .

 

این تماشاخانه سیار امروز ۱۶ مهر در تهران در شهرک گلریز، واقع در ابتدای اتوبان خلیج فارس، میدان گلریز برنامه های خود را برای کودکان و نوجوانان اجرا کرد. این تماشاخانه۱۷ تا ۲۱ مهر در کردستان، ۲۲ تا ۲۵ مهر در اردبیل و ۲۶ تا ۲۹ مهر در استان آذربایجان غربی حضور می یابد و کودکان و نوجوانان را با برنامه های مختلف سرگرم خواهد کرد.

 

در این تماشاخانه علاوه بر برنامه هایی همچون قصه گویی، شعر خوانی، مسابقه، معرفی کتاب و انواع بازی، نمایش «جک و لوبیای سحرآمیز» به کارگردانی علیرضا دهقانی به اجرا در می آید.

 

گروه دوم تماشاخانه سیار به شهرهای سمنان از 14تا ۱۷ مهر، یزد از ۱۸ تا ۲۱ مهر، چهارمحال بختیاری از ۲۲ تا ۲۵ مهر و بوشهر از۲۶ تا ۲۹ مهر سفر می‌کند و بچه ها را مهمان برنامه های متوع خود در زمینه های فرهنگی هنری و دینی خواهد کرد.

 

علاوه بر برنامه های مختلف و متنوع، در تماشاخانه دوم نمایش «ماجرای گله‌ی من» به کارگردانی امیرمحمد انصافی اجرا می شود.

 

گفتنی است، برنامه‌های هفته ملی کودک با شعار « حال خوش کودکی، رنگ  خوش زندگی» از ۱۶ تا ۲۲ مهر  در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران و دیگر  مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

 

 

کد خبر 1221696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha