نشست« کودک و نوجوان و رسانه» برگزار می شود

نشست« کودک و نوجوان و رسانه» همزمان با دومین روز از هفته کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، هفته ملی کودک امروز ، 16 مهر همزمان با روز جهانی کودک  با شعار «حال خوش کودکی ، رنگ خوش زندگی»در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون آغاز شد.به مناسبت این هفته برنامه های متنوع در حوزه های فرهنگی، هنری و دینی در سراسر کشور برگزار می شود.

 

برگزاری نشست های تخصصی یکی از برنامه های مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفته ملی کودک است. نشست زندگی در دنیای متاروس امروز 16 مهر در سالن کنفرانس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

 

در روز یک شنبه، 17 مهر همزمان با دومین روز از هفته ملی کودک، نشستی با عنوان «کودک و نوجوان و رسانه» در سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

 

در این نشست سعید مدرسی سخنرانی می کند. وی که دانش‌آموخته دکتری علوم تربیتی با گرایش فلسفه تعلیم و تربیت است، مدیریت موسسه تربیت رسانه‌ای باران را بر عهده دارد. وی محقق و استاد دانشگاه است و کارگاه هایی با محوریت سواد رسانه ای برگزار کرده است. وی عضو هیات علمی اولین همایش سواد رسانه ای در وزارت ارشاد و عضو هیات علمی اولین المپیاد دانش آموزی سواد رسانه ای بوده است.

 

توسعه پایدار از منظر ابعاد اقتصادی،کودک و نوجوان و سازندگی تمدنی ، بیداری آوایی و آموزش الفبا،تأثیر و نقش کتابخانه و مربی در شکل‌گیری هویت ملی کودک،تأثیر و نقش هنر و ادبیات در پرورش خلاقیت کودک از دیگر  نشست هایی است که در هفته ملی کودک به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است، برنامه‌های هفته ملی کودک با شعار « حال خوش کودکی، رنگ  خوش زندگی» از ۱۶ تا ۲۲ مهر  در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران و دیگر  مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1221739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha