باید تلاش کرد تا شیراز به عنوان  پیشانی شهرهای اسلامی معرفی شود

آیت الله دژکام با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم شیراز را به عنوان عروس شهرهای ایران و پیشانی شهرهای اسلامی آراسته کنیم و این کار نیاز به فعالیت دارد، گفت: اگر ما بخواهیم آن افق را نگاه کنیم باید ارتباط با سایر بخش های مثل دریا و راه آهن مشخص کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، آیت الله لطف الله دژکام، امروز شنبه (16 مهر) در مراسم تودیع و معارفه شهردار شیراز گفت: شیراز یک پیشینه دارد که خیلی افتخار آفرین است در این بخش تاریخی شهر شیراز با تمام تاریخ دوران اسلامی مواجه هستیم و در شیراز از سال 23 هجری قمری سند و تاریخ تا الان وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه سابقه طولانی چند هزار ساله را داریم این گذشته و پیشنبه شهر شیراز است که به آن افتخار می کنم و باید حال حاضر ما باید متناسب با آن باشد، اظهار کرد: وضعیت فعلی شیراز با توجه به این پیشنبه باید مورد توجه شهرداری و شورا باشد.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم شیراز را به عنوان عروس شهرهای ایران و پیشانی شهرهای اسلامی آراسته کنیم و این کار نیاز به فعالیت دارد، اضافه کرد: اگر ما بخواهیم آن افق را نگاه کنیم باید ارتباط با سایر بخش های مثل دریا و راه آهن مشخص کنیم.

وی گفت: باید همه پای آرمان های این شهر بایستیم و شیراز را به حرکت دربیاوریم و حرکت شیراز، حرکت جنوب کشور است و تاثیرگذار است و مسلما به افقی که تمدن نوین اسلامی است نزدیک می کند و برای رسیدن به آن بایستی تلاش های وافری انجام شود.

 

کد خبر 1221772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha