بهره برداری از ۱۱ طرح هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری بهره برداری شد

ریاحی سامانی گفت: ۱۱ طرح هادی روستایی با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال به مناسبت گرامیداشت روز روستا در استان به بهره برداری رسید.

«فرشید ریاحی سامانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طرح هادی روستاهای نیاکان، شهرک امام حسین (ع)، مالک آباد و مورز از توابع شهرستان کوهرنگ، روستاهای قرح، یونکی، ناغان سفلی و شهرک امام خمینی (ره) و شش بهره علیا از توابع شهرستان لردگان، روستای آبشاران سفلی از توابع شهرستان کیار و روستای عزیز آباد از توابع شهرستان اردل از جمله این طرح ها به شمار می رود.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: راه اندازی طرح های کسب و کار طرح آبادانی و پیشرفت منظومه روستایی شهرستان بروجن با اعتبار ۴۳ میلیارد ریال از دیگر طرح هایی است که به مناسبت گرامیداشت روز روستا بهره برداری شد.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: عملیات اجرای پنج طرح هادی روستایی نیز با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال آغاز شد.

 

ریاحی سامانی خاطرنشان کرد: عملیات اجرای احداث ۲۸۰ واحد روستایی مسکن محرومین نیز در شهرستان اردل آغاز شد که اعتبار احداث این واحدها ۸۴۰ میلیارد ریال است و به مناسبت گرامیداشت روز روستا به صورت نمادین کلنگ زنی شد.

 

کد خبر 1221809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha