پلیس اجازه نمی‌دهد هنجارشکنان امنیت جامعه را بر هم زنند

سردار فرشید گفت: پلیس جان خود را برای حفظ امنیت و آرامش جامعه در کف دست گذاشته است و شبانه روزی تلاش خواهیم کرد و هرگز اجازه نمی دهیم عده ای هنجارشکن این امنیت و آرامش را برهم بزنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار ناصر فرشید صبح امروز (۱۷ مهر) در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی به مناسبت هفته فراجا اظهار کرد: با موافقت رهبر معظم انقلاب، ساختار نیروی انتظامی به فرماندهی انتظامی کل ارتقاء یافت و پلیس با این اعتماد مصمم‌تر می شود که خدمتگزاری بیشتری به مردم داشته باشد.

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان خدمتگزاری پلیس از نقطه صفر مرز تا عمق کشور، گفت: در اعتقادات و باورهای دینی ما است که از معصوم(ع) نقل شده که اگر خداوند برای بنده‌اش خیر بخواهد نیاز بنده‌اش را در دستان او قرار می دهد و امروز خداوند را شکر می گوییم که این اعتماد را به دست آوردیم که روزانه در سطح کشور بیش از ۳۰ هزار خدمت و مأموریت را در زمینه های مختلف انجام دهیم.

 

وی با اشاره به نامگذاری هفته فراجا در سال جاری با شعار «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» ادامه داد: اعتقاد داریم که اگر در جامعه ای امنیت باشد باید پیشرفت و توسعه هم شکل بگیرد که خوشبختانه با تدابیر فرمانده معظم کل قوا این امنیت را در سطح کشور داریم و باید همیشه خود را مدیون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران بدانیم و در جهت رسیدن به اهداف والا گام برداریم.

 

سردار فرشید با بیان اینکه پلیس حافظ ارزش ها و آرمان های انقلاب هستیم و خوشبختانه توانستیم اجرای مأموریت های متعدد داشته باشیم، افزود: پلیس جان خود را برای حفظ امنیت و آرامش جامعه در کف دست گذاشته است و شبانه روزی تلاش خواهیم کرد و هرگز اجازه نمی دهیم عده ای هنجارشکن این امنیت و آرامش را برهم بزنند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1221811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha