گازرسانی به بیش از ۱۴ هزار واحد مسکونی طرح مسکن ملی در زنجان

سلیمانی نژاد با اشاره به اهمیت گازرسانی به طرح نهضت ملی مسکن به عنوان برنامه‌های محوری شرکت گاز استان زنجان گفت: با الویت بندی های انجام شده؛ گازرسانی به ۱۴ هزار و ۵۳۴ واحد مسکونی در حال اقدام و پیگیری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، رحیم سلیمانی نژاد درجمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری اجرای این طرح بسیار مهم توسط دولت سیزدهم در قالب قانون جهش تولید مسکن و احداث 4 میلیون مسکن در کشور تا چهار سال آینده؛ بر ضرورت توجّه به تامین زیرساخت‌های لازم همزمان با اجرای پروژه‌های نهضت ملّی مسکن؛ تاکید کرد.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان افزود: در استان زنجان هم پروژه‌های طرح نهضت ملّی با شتاب بیشتری در حال انجام است و سهمیه استان زنجان در طول چهار سال؛ احداث حدود ۷۰ هزار واحد مسکن است که در حال حاضر گازرسانی به ۱۴ هزار و ۵۳۴ واحد مسکونی طرح مسکن ملی در دستور کار گاز زنجان قرار دارد.

 

وی با اشاره به برنامه‌ها و تاکیدات شرکت ملّی گاز ایران در خدمت به مردم تصریح کرد: تامین زیرساخت‌های گازرسانی همزمان با اجرای این پروژه‌ها، مورد توجّه جدی شرکت گاز استان زنجان قرار دارد.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اذعان داشت: برای گازرسانی به ۴۳ پروژه با ۱۴ هزار و ۵۳۴ واحد مسکونی؛ برآورد مصرفی معادل ۵۹ هزار و ۲۵۵ مترمکعب برساعت گاز طبیعی؛ صورت گرفته است.

 

سلیمانی نژاد با اشاره به اینکه الویت بندی تامین زیرساخت گازرسانی؛ انجام و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته اقدامات لازم در حال پیگیری و اجراست، افزود: تمام پروژه های مربوط به مسکن ملی که تاکنون در استان زنجان به بهره برداری رسیده است، از زیر ساخت گاز طبیعی برخوردار بوده و هیچ یک از این پروژه ها، فاقد زیر ساخت تامین گاز نیست.

 

این مسئول با اشاره به اینکه برای تحقق اهداف دولت مردمی و تقویت جهش تولید مسکن، زیر ساخت گاز همه طرح‌های جدید و باقی مانده دارای شرایط گازرسانی را در کمترین زمان ممکن فراهم می کنیم؛ از آمادگی کامل شرکت گاز استان زنجان برای پشتیبانی و حمایت از این طرح ملی خبر داد.

 

کد خبر 1221826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha