حماس و جهاد اسلامی: عملیات شعفاط پاسخی طبیعی به جنایات اشغالگران بود

جنبش های حماس و جهاد اسلامی عملیات مقاومتی اخیر در ایست بازرسی شعفاط در شمال قدس اشغالی را تبریک گفته و آن را پاسخی طبیعی به جنایات اشغالگران اسرائیلی و هتک حرمت مسجد الاقصی دانستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «مرکز اطلاع رسانی فلسطین» ، جنبش های حماس و جهاد اسلامی عملیات مقاومتی اخیر در ایست بازرسی شعفاط در شمال قدس اشغالی را تبریک گفته و آن را پاسخی طبیعی به جنایات اشغالگران اسرائیلی و هتک حرمت مسجد الاقصی دانستند.
 
جنبش حماس در بیانیه ای در واکنش به این عملیاات تاکید کرد که جنایات اشغالگران اسرائیلی علیه مسجد الاقصی و ملت فلسطین به ویژه در جنین، قلقیلیه و رام الله طی امروز و دیروز بی پاسخ نخواهد ماند و گلوله های آزادگان فلسطینی راه خود را به سمت اهداف صهیونیستی پیدا خواهد کرد.
 
این جنبش تاکید کرد که عملیات قدس در سالروز عملیات شهید حاج مصباح ابو صبیح از نگهبانان مسجد الاقصی انجام شد که برای دفاع از قدس شهید شد و راه حق، مقاومت و آزادی را پس از خود هموار کرد.
 
از سوی دیگر، جنبش جهاد اسلامی هم ضمن تبریک این عملیات، عنوان کرد که این عملیات در راستای تشدید عملیات های مقاومتی در کرانه باختری صورت گرفته است.
 
طارق عزالدین سخنگوی جهاد اسلامی بیان کرد که این عملیات حاکی از پیشرفت عملیات های مقاومتی و قدرت گرفتن هرچه بیشتر آن برای وارد کردن ضرباتی سخت و دردناک به دشمن است.
 
عزالدین این عملیات را پاسخی طبیعی به جنایات اشغالگران علیه ملت فلسطین به ویژه ساکنان کرانه باختری دانست.
 
وی تاکید کرد که پیام دیگر این عملیات به دشمن این بود که مقاومت لحظه ای از پاسخ به جنایات اشغالگران صهیونیست تردید نخواهد کرد.
 
لازم به ذکر است که در عملیات تیراندازی شب گذشته در اردوگاه شعفاط، یک نظامی اسرائیلی به هلاکت رسید و شماری دیگر زخمی شدند.
 
 
کد خبر 1221831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha