مراسم گرامیداشت ۱۹ مهر با حضور رئیس ستاد کانون های مساجد کشور در زنجان برگزار می شود

مراسم گرامیداشت ۱۹ مهر، سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خراسان شمالی خطاب به متولیان مسجدی ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، 19 مهرماه سال 91 مقام معظم رهبری در خراسان شمالی فرمودند:«کانون های فرهنگی مساجد را فراموش نکید، خود را مجهز کنید و مسلح کنید به سلام معرفت و استدلال و بعد به کانون های مساجد بروید و پذیرای جوانان باشید» و همین سخنان مقدمه ای شد تا متولیان مسجدی، آستین ها را بالا زده و برای رونق بخشیدن به مساجد و حضور حداکثری جوانان در مسجد تلاش مضاعف کنند.

 

به همین منظور همه ساله در 19 مهرماه سالروز تاکیدات مقام معظم رهبری به متولیان مسجدی، مراسم بزرگداشتی با حضور کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان برگزار شود.

 

امسال نیز مراسم بزرگداشت بیانات تاریخی ایشان روز چهارشنبه 20 مهرماه با حضور حجت الاسلام خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

 

در سفر یکروزه رئیس ستاد کانون های مساجد کشور به استان زنجان، دیدار با امام جمعه و استاندار زنجان، بازدید از کانون های فرهنگی و هنری مساجد، نشست خبری و مراسم بزرگداشت 19 مهرماه در حسینیه اعظم زنجان پیش بینی شده است.

 

مراسم بزرگداشت 19 مهرماه ساعت 16 روز چهارشنبه با تجلیل از برترین های کانونی در شبستان حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد و در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از دستاوردهای کانون های مساجد استان زنجان دایر خواهد شد.

کد خبر 1221840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha