امدادرسانی ۴۰ پزشک خراسان جنوبی به زائران حسینی

کاوسی گفت: در اربعین حسینی امسال ۴۰ پزشک از خراسان جنوبی به کاظمین اعزام شدند و برای اولین بار تحت پوشش سازمان پزشکی حج این تیم قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدعلی کاوسی امروز (۱۷ مهر) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم پیرو اهداف پیامبر گرامی اسلام (ص) در راه صلح و دوستی باشیم.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به آیه ۳۲ سوره مائده گفت: امیدواریم بتوانیم در راستای این آیه شریفه گام برداریم و شرمنده خداوند و مردم عزیز کشورمان نشویم.

 

وی به موکب پزشکی خراسان جنوبی در کاظمین اشاره کرد و افزود: در اربعین حسینی امسال ۴۰ پزشک از خراسان جنوبی به کاظمین اعزام شدند و برای اولین بار تحت پوشش سازمان پزشکی حج این تیم قرار گرفتند.

 

کاوسی با بیان اینکه ادامه داد: امسال در اربعین حسینی هلال احمر در کنار تیم مردان اقدام به اعزام به تیم بانوان در راستای پاسخگویی به مسائل زائران زن اعزام شد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در خصوص طرح همسفران خورشید عنوان کرد: امسال این طرح با همکاری خراسان رضوی، جنوبی و شمالی جهت تامین اسکان و پذیرایی و امدادی از زائران اجرا شد.

 

وی با اشاره به هفته وحدت گفت: امسال به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت پایگاه های خدمات رسانی و امدادی در محل نمازهای جمعه اهل تسنن استان برپا شد.

 

 

 

 

کد خبر 1221925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha