برگزاری مسابقه شعر ویژه جشنواره بین المللی «کوثر عصمت» در کربلای معلی

کمیته مقدماتی جشنواره بین المللی فرهنگی کوثرعصمت از شرایط مسابقه شعر ویژه این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری آستان حسینی، کمیته مقدماتی جشنواره بین المللی فرهنگی کوثرعصمت در بیانیه ای اعلام کرد: آستان مقدس امام حسین(ع) مسابقه شعر ویژه این جشنواره بین المللی به راه افتاد. این مسابقه شرایط دارد و باید قصیده از شعر عربی فصیح باشد و قالب های دیگر پذیرفته نمی شود.

در این بیانیه آمده است: این قصیده باید الهام گرفته از نفش و زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) در تکمیل پیام بشردوستانه پیامبر اکرم(ص) باشد.

 

این کمیته اعلام کرد: شعر نباید مسابقه شعری پیشین شرکت کرده باشد و یکی از جوایز را برده باشد. شعر در قالب ورد چاپ شود. کلمات به صورت واضح و صحیح باشد و به آدرس الکترونیکی rabie_alshshada@imamhussain.org ارسال شود یا به صورت دستی به کمیته مقدماتی ویژه این مسابقه تحویل داده شود. مراحل ارسال شعر به این کمیته به عنوان موافقت کتبی با شرایط این مسابقه است.

براساس این بیانیه، شعرهای ارایه شده در مسابقه حق آستان حسینی می شود و در تصرف آنها مختارند.

 

این کمیته اعلام کرد: جایزه نقدی نفر اول سه میلیون دینار همراه سپر مسابقه و تقدیرنامه، جایزه نقدی نفر دوم دو میلیون دینار به همراه سپر مسابقه و تقدیرنامه، جایزه نقدی نفر سوم یک میلیون دینار به همراه سپر مسابقه و تقدیرنامه است.

کد خبر 1221940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha