عدالت محوری و کمک به نیازمندان دو اصل جدایی ناپذیر فرهنگ علوی در جامعه است

حمیدی‌نژاد با اشاره به ۲ اصل عدالت محوری و کمک به نیازمندان در فرهنگ علوی گفت: تمام تلاش خدمتگزاران مردم در آموزش و پرورش این است که هیچ دانش آموزی به دلیل مشکلات مالی از تحصیل علم بازنماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، مسعود حمیدی‌نژاد امروز یکشنبه (۱۷ مهر) در آیین نواختن زنگ استانی جشن عاطفه‌ها، ضمن تبریک فرارسیدن ایام هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم (ص) اظهار کرد: بسیاری از مشکلات دانش‌آموزان نیازمند با همت و دستان کوچک شما کودکان قابل حل است چرا که تحقق عدالت‌محوری در جامعه تنها مشارکت مردم در امر کمک به هم نوع محقق می‌شود‌.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: ما امروز گردهم آمدیم تا در روز شروع میلاد پیامبر و هفته وحدت و به میمنت این جشن عزیز و مبارک در کنار شما بخشی از مشکلاتی که دانش آموزان مناطق کم‌برخوردار دارند را مرتفع شود.

 

وی با اشاره به ۲ اصل عدالت محوری و کمک به نیازمندان در فرهنگ علوی تصریح کرد: با تلاش کمیته امداد و مشارکت سایر دستگاه‌های مربوطه می‌توان شاهد تحقق شعار عدالت‌محوری در جامعه بود و البته تمام تلاش مجموعه دولت بر این است که هیچ دانش‌آموزی به دلیل مشکلات مالی از تحصیل محروم نشود.

 

سید احمد موالی‌زاده نیز در این مراسم عنوان کرد: فرهنگ کمک به هم نوع یکی از والاترین آموزه‌های فرهنگی جامعه اسلامی است و شرکت در جشن عاطفه‌ها برای دانش‌آموزان مصداق تربیت عبادی، اخلاقی و اعتقادی است.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز با اشاره به برنامه‌ریزی منسجم آموزش و پرورش و کمیته امداد در حوزه کمک به دانش‌آموزان نیازمند ابراز کرد: دولت مردمی تمام تلاش خود را برای برقراری عدالت آموزشی در سطح استان خوزستان به کار خواهد بست و در این مسیر از همه ظرفیت های موجود درون و برون دستگاهی استفاده خواهد کرد.

 

وی در پایان یاد آور شد: آموزش و پرورش خوزستان و کمیته امداد گام‌های ارزنده‌ای در حوزه ترویج فرهنگ کمک به هم‌نوع در سطح استان خوزستان برداشته و این مساله در موضوعات پرورشی نیز باید در نظر گرفته شود.

 

کد خبر 1221962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha